حجت الاسلام راجی در اجتماع ۹دی بسیجیان کاشمر بیان کرد:

انقلاب به درخت تناوری تبدیل شده و با بوق و شعار نویسی سرنگون نمی‌شود

کارشناس مسائل سیاسی گام دوم انقلاب را گام استفاده از ظرفیت ها برشمرد و گفت: امروز نهال انقلاب به یک درخت تناور تبدیل شده و جمهوری اسلامی ایران با بوق و شعار نویسی سرنگون نمی شود.
کد خبر: ۹۴۸۰۰۴۴
|
۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام سید محمد حسین راجی، مدیر اندیشکده سعدا و کارشناس مسائل سیاسی در اجتماع بسیجیان شهرستان کاشمر که به مناسبت حماسه ۹ دی در محل سالن اجتماعات امامزاده سید حمزه علیه السلام برگزار شد، اظهار کرد: اگر پای جبهه حق به ایستیم خدا ما را یاری می کند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در ابعاد مختلف پیشرفت داشته ولی دشمن اجازه نمی دهد این پیشرفت به گوش جهانیان برسد، خاطرنشان کرد: امروز ۳۳ درصد از تولید علم منطقه متعلق به جمهوری اسلامی است و ۳ درصد مقالات علمی مستند دنیا را داریم.

کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر اینکه مهم ترین معیار پزشکی، امید به زندگی است و چهل سال پیش پایین‌تر از اکثر کشورهای منطقه بودیم و امروز از تمام کشورهای منطقه، روسیه و آمریکای جنوبی بالاتر هستیم، تصریح کرد: در این ۴۳ سال عجیب‌ترین بحران‌ها را تجربه کردیم.

وی با اشاره به اینکه اولین موج تجزیه طلبی در نخستین روزهای پیروزی انقلاب شروع شد و ۱۷ هزار شهید ترور داریم سنگین ترین تحریم ها علیه کشور اعمال شد و این بحران هایی بود که از آن عبور کردیم، اذعان کرد: امروز نهال انقلاب به یک درخت تناور تبدیل شده و این جمهوری اسلامی با شعار نویسی و بوق سرنگون نمی شود.

حجت الاسلام راجی با بیان اینکه افول مداوم و دائم دشمنان نیز دیگر نقطه امیدبخش نظام جمهوری اسلامی است، عنوان کرد: ۵۰ سال پیش، دشمن ما رژیم غاصب اسرائیل بود و امروزه این رژیم در سراشیبی نابودی است.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت های بیشمار این کشور دیگر نقطه امیدبخش جمهوری اسلامی است، تشریح کرد: ۷ درصد منابع دنیا در این کشور وجود دارد و ما از این ظرفیت ها درست استفاده نکرده ایم و گام دوم انقلاب گام استفاده از ظرفیت ها است.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه جوانان فوق العاده ای داریم که هر گاه به این جوانان اعتماد کردیم پیروز شدیم، تاکید کرد: راه حل تمام مشکلات در داخل کشور است و هیچ نیازی به خارج از کشور برای حل مشکلات نداریم.

وی با تاکید بر اینکه دولت انقلابی در حال انجام کارهای دقیق زیربنایی است، بیان کرد: مظلومان و مستضعفان در اوج فشار هستند و با صبر مردم، تلاش دولت و مسئولان و نصرت الهی این مشکلات حل خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها