خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گرگان:

نهم دی ماه نشان داد جامعه ما بیدار است/بصیرت مردم آتش فتنه را خاموش کرد

سرهنگ دیلم کتولی گفت: ۹ دی‌ماه نشان داد که جامعه بیدار است اما بعد از این حماسه نیز ما فتنه‌ها و فراز و نشیب‌هایی را داشتیم و لذا جامعه باید مدام و مستمر بیدار بماند
کد خبر: ۹۴۷۹۸۱۶
|
۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۱

۹ دی باید زنده بماند تا فتنه دشمن نتواند اثرگذار باشد/فتنه اخیر با بصیرت مردم خنثی شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ فرامرز دیلم کتولی فرمانده سپاه گرگان در گفتگو با خبرگزاری بسیج گلستان، ضمن گرامیداشت حماسه عظیم نه دی گفت: یوم الله ۹ دی، حماسه بزرگ و معناداری است که در برابر فتنه پیچیده و توطئه خطرناک و برنامه‌ریزی شده دشمنان به ظهور رسید و بصیرت و هوشمندی مثال‌زدنی ملت ایران را به رخ جهانیان کشاند.
وی افزود: نباید بگذاریم در فتنه ها جای حق و باطل عوض شود تا فتنه‌گر عاصی در نگاه مردم، مظلوم جلوه نکند، این فتنه‌گران افرادی هستند که برخی از آنان حتماً استحقاق مجازات به مراتب شدیدتر را دارند اما نظام اسلامی با آنان مماشات و مدارا کرده است، ۹ دی باید زنده بماند تا فتنه دشمن نتواند اثرگذار باشد، اگر بصیر نباشیم دشمن کار خود را می‌کند و حقایق را وارونه جلوه می‌دهد، جبهه مقابل تلاش کرده و می‌کند که انقلاب را مقصر و خود را حق به جانب جلوه دهد و جای حق و باطل جابجا شود.
دیلم کتولی اظهار داشت: دشمنان به این نتیجه رسیده بودند که با این فتنه کار جمهوری اسلامی ایران تمام می شود ولی با بصیرت و آگاهی مردم ، این فتنه بزرگ خنثی شد. واین روز به عنوان ایام الله نام گرفت .
فرمانده سپاه گرگان اذعان داشت: ۹ دی‌ماه نشان داد که جامعه  بیدار است اما بعد از این حماسه نیز ما فتنه‌ها و فراز و نشیب‌هایی را داشتیم و لذا جامعه باید مدام و مستمر بیدار بماند و نگذاریم خواب‌آلودگی جامعه را فرا بگیرد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار