خبرهای داغ:

انتخاب جهادگران کارآمد در عرصه تبیین، مهمتر از خود این فریضه است

شاهرود_در جلسه کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی شاهرود مطرح شد: انتخاب جهادگران کارآمد در عرصه تبیین، مهمتر از خود این فریضه است.
کد خبر: ۹۴۷۹۴۲۲
|
۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲

به گزارش خبرنگار بسیج، نشست اعضای کمیته پشتیبانی و هماهنگی بسیج دانش آموزی با حضور معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود، فرمانده سپاه ناحیه، معاونین آموزشی و پرورشی، مسئولان بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان و دیگر اعضا و مدعوین در سالن اجتماعات مدیریت برگزار شد.
جهاد تبیین، اردو‌های عملی درس آمادگی دفاعی، بزرگداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی و اردوی راهیان نور؛ محور‌های مهم این نشست بود و سید محمد موسوی معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان ضمن گرامیداشت هفته مقاومت و دهه بصیرت، از تداوم برنامه‌های جهاد تبیین در نیمسال دوم تحصیلی خبر داد و افزود: روشن بودن عرصه برای خود تبیین‌گران و شناخت کامل آن‌ها از شرایط فعلی آموزش و پرورش بسیار مهم است و جهادگران عرصه تبیین، باید زبان دانش آموزان و معلمان را بدانند و با استفاده از عقلانیت، استدلال، ادبیات مناسب و ابزار‌های نوین و چندرسانه‌ای روشنگری نمایند.
سرهنگ محمد خوشقدم فرمانده سپاه ناحیه شاهرود، استمرار اجرای برنامه‌های جهاد تبیین به دور از خستگی و سستی را ضروری خواند و بر اجرای مراسم هماهنگ درون مدرسه‌ای در سالروز شهادت سردار سلیمانی به منظور آشنایی هر چه بیشتر دانش آموزان با این شخصیت برجسته بین المللی تاکید کرد.
علی اصغر رضایی معاون پرورشی و تربیت بدنی، ضمن مروری بر فعالیت‌های آموزش و پرورش شهرستان در راستای جهاد تبیین؛ اجرای برنامه‌های سواد رسانه، آشنایی با ساحت سیاسی اجتماعی سند تحول بنیادین، گفتمان‌های دانش آموزی، یاریگران زندگی و آموزش خانواده را اهم این فعالیت‌ها برشمرد که با همراهی و هم افزایی همه ارکان موثر در حوزه جهاد تبیین صورت گرفته است.
در ادامه این نشست، شرایط زمانی و مکانی برگزاری اردوی عملی درس آمادگی دفاعی و تمهید مقدمات اردوی راهیان نور مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار