خبرهای داغ:

آشنایی دانش آموزان با آرمان های انقلاب ضروری است

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج زینب کبری(س) سمنان با اشاره به توطئه های دشمنان گفت: در برهه کنونی آشنایی دانش آموزان با آرمان های انقلاب و نظام بسیار ضروری است.
کد خبر: ۹۴۷۹۱۵۱
|
۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۸

فریبا جلالی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج زینب کبری (س) سمنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان اظهار داشت: کلاس درسی متفاوت با حضور دانش آموزان دختر مدرسه امام حسن مجتبی (ع) سمنان در مسجد امیرالمؤمنین سمنان برپا شد.

وی خاطرنشان کرد: تفاوت برگزاری این کلاس درس به این دلیل بود که دانش آموزان کلاس درسشان را درجوار یکی از شهدای گمنام در این مسجد برپا کردند و در حقیقت هدف از این اقدام بسیار قابل تحسین آشنایی و انس و الفت دانش آموزان با آرمان های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی در یک مکان مقدس به نام مسجد بود.

فرمانده پایگاه بسیج زینب کبری(س) سمنان عنوان کرد: در این کلاس درس یک روزه با توجه به همزمانی با سالروز شهادت بانوی کریمه اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) مراسم روضه خوانی، سخنرانی و مداحی برپا شد.

جلالی با اشاره به اینکه در این مراسم 500 نفر از دانش آموزان به همراه اولیا و مربیانشان و دانش آموزان ملبس به لباس خادم الشهدا و جمعی از بسیجیان برپا شد گفت: دانش آموزان با گل و گلاب از این شهید گمنام استقبال کردند.

وی عنوان کرد: اجرای سرود «رفیق شهیدم» به یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، دکلمه خوانی و پرده خوانی از دیگر ویژه برنامه هایی بود که در مسجد امیرالمؤمنین (ع) سمنان برپا شد.

فرمانده پایگاه بسیج زینب کبری(س) سمنان عنوان کرد: بعد از اتمام مراسم دانش آموزان با تقسیم بندی که  از روزهای قبل در فضای مسجد با توجه به پایه های کلاس انجام شده بود و  معلمان با حضور در کلاس های درسی به دانش آموزان در مسجد شروع به تدریس درسی خود کردند .

جلالی گفت: در این مراسم اهدای جوایز به دانش آموزان توسط حجت الاسلام راسخی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه سمنان که توسط پایگاه بسیج تدارک دیده شد بود انجام شد و هدیه ای نیز به رسم یادبود مدیر مدرسه دخترانه امام حسن مجتبی (ع) سمنان به جهت برقراری هماهنگی های لازم اهدا شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار