به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی در تربت حیدریه، سید غلام محمد هاشمی، رییس مجمع بسیج شهرستان تربت حیدریه در همایش بصیرتی سیاسی کارکنان سپاه این شهرستان اظهار کرد: حرکت اخیر دشمن انفعالی است و بیشترین دلیل اغتشاشات اخیر نیز به خاطر رشد و پیشرفت های کشور است که دشمنان نظام اسلامی را عاصی کرده است.

وی تصریح کرد: پیشرفت های قابل ملاحظه ای که یک سال و اندی اخیر همگان شاهد بودند که چگونه ارتباطات شرق و کشورهای همسایه، واکسناسیون، فروش نفت و ورود اساسی به بخشی از زیر ساخت های اقتصادی کشور را در مدار رو به جلو قرار داده دشمن را بر آن داشته تا مقابل این پیشرفت ها با ترفند اغتشاش و ناامنی مقابله کند.

هاشمی گفت: دشمن در تلاش است تا با چنین حرکت های جزیره ای و انفعالی و انحراف افکار عمومی به جامعه القا کند که نظام اسلامی ناکارآمد است و امروز مهمترین راهکار مقابله با این ترفند دشمن جهاد تبیین به معنای واقعی کلمه است.

دشمن در یک اجماع جهانی با محوریت جنگ شناختی و ترکیبی بار دیگر به جنگ علیه نظام اسلامی روی آورد که ابزار مهم آن فضای مجازی و شبکه های اجتماعی بود، لذا یکی از اساسی ترین محورهای جهاد تبیین همین فضای مجازی و شبکه های اجتماعی است که با شبه افکنی و القای یاس و ناامیدی برای جوان و نوجوان این مرز و بوم توطئه طراحی کرده اند.

رییس مجمع بسیج شهرستان تربت حیدریه ترویج و نهادینه کردن مکتب حاج قاسم را برای نسل امروز به خصوص دانش آموزان ضروری برشمرد و افزود: آن معلم و نیروی فرهنگی که در این کشور نتواند حاج قاسم را به دانش آموزان بشناساند چگونه می تواند در ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت و شهادت به نظام اسلامی کمک کند.

انتهای پیام/