نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری؛

با وحدت شیعه و سنی توطئه دشمنان عملی نخواهد شد

نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری، در آیین تشییع پیکر شهید امنیت، ستوان‌دوم پاسدار محمد گودرزی شهرکی گفت: با وحدت شیعه و سنی توطئه دشمنان عملی نخواهد شد.
کد خبر: ۹۴۷۷۹۳۲
|
۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نماینده ولی فقیه در استان در آیین تشییع پیکر شهید ستوان‌دوم پاسدار محمد گودرزی شهرکی از شهدای امنیت کشور، پس از اقامه نماز بر پیکر شهید، با تسلیت ایام فاطمیه و تبریک و تسلیت شهادت شهید محمد گودرزی شهرکی از شهدای امنیت کشور گفت: به برکت این شهید والامقام، با حضور جمعی از مولوی‌ها و بزرگان اقوام سیستان و بلوچستان، اتحاد، همدلی و وحدت افزایش یافت، حضور این شهید برکات فراوانی را برای استان به ارمغان آورد.

امام جمعه شهرکرد، اظهار داشت: ایجاد تفرقه بین مسلمانان از نقشه‌های شوم دشمنان اسلام است که به برکت وحدت بین شیعه و سنی، این توطئه دشمنان عملی نخواهد شد، حضور مردم در این آیین نشان‌دهنده بصیرت آنها و وحدت بین شیعه و سنی است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام افزود: در مراسم تشییع این شهید والا مقام، وحدت بین شیعه و سنی تقویت شد و حضور و اجتماع مردم استان و همچنین بزرگان و سران استان سیستان و بلوچستان و اهل سنت، وحدت آفرین است که به برکت خون شهدا قوت بخشیده شد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری، اظهار داشت: شهدا سرمایه‌های برکت‌آفرین هستند و راه شهدا راه روشن است که همه باید ادامه‌دهنده این راه باشیم ، دشمن نمی‌تواند خدشه‌ای در این راه وارد کنند، مردم نشان داده‌اند که پای ولایت و انقلاب ایستاده‌اند.

امام جمعه شهرکرد، افزود: مردم،با ولایتمداری و ولایت‌محوری ادامه‌دهنده راه شهدا هستند و نمی‌گذارند دشمنان خدشه‌ای به راه و مقام شهیدان و امام شهدا وارد شود، دشمنان تاکنون راه به جای نبرده‌اند و نخواهند برد.

مراسم تشییع پیکر شهید امنیت ستواندوم پاسدار "محمد گودرزی شهرکی" از شهدای امنیت کشور با حضور مردم، مسوولان و گروه‌های مختلف چهارمحال و بختیاری و جمعی از مولوی‌ها و بزرگان اقوام سیستان و بلوچستان از میدان ۱۲ محرم تا میدان امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیهما شهرکرد برگزار و برای خاکسپاری به گلزار شهدای شهرکیان منتقل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار