خبرهای داغ:
اسحاقی:

افتخار داریم که دانشکده پرستاری قاین به دانشکده پزشکی ارتقاء یافته است

نماینده مردم قاین و زیرکوه در کجلس شورای اسلامی در روز شهرستان قاین که به مناسبت سالروز شهادت 5 شهید انقلاب قاین در آذر 1357 برگزار شد اظهار داشت: شهرستان قاین یکی از مراکز مهم در زمینه پزشکی تصویری و تصویر برداری پزشکی است.
کد خبر: ۹۴۷۶۹۲۹
|
۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سلمان اسحاقی در مراسم گرامیداشت روز شهرستان قاین که به مناسبت سالروز شهادت 5 شهید انقلاب قاین در آذر 1357 برگزار شد اظهار داشت: شهرستان قاین یکی از مراکز مهم در زمینه پزشکی تصویری و تصویر برداری پزشکی است.

وی گفت: امروز افتخار داریم که دانشکده پرستاری به دانشکده پزشکی ارتقاء یافته و امیدواریم دانشکده علوم پزشکی به دانشگاه علوم پزشکی هم ارتقاء یابد.

وی افزود: امیدواریم هر چه بیشتر از پیش موضوع راه آهن پیگیری شود و همانطور که رئیس جمهور محترم قول مساعد دادند هر چه زودتر شاهد تامین اعتبار راه آهن باشیم.

وی گفت: آنچه که در کشور شاهد بوده ایم نوع نگاه عادلانه ریاست جمهور نسبت به مناطق مختلف کشور بوده ایم و درخئاست داریم تا پادگان ارتش هم هر چه زودتر ساخت و سازهای آن اتمام و استقرار نیروهای آن اتمام شود. امیدواریم ساخت و سازهای بیمارستان هرچه زودتر تمام شود و 12 کیلومتر باقیمانده جاده قاین بیرجند تمام شده و زمانی شاهد اجرای تعهدات کارخانه فولاد نسبت به قاین و منطقه باشیم و که در سخنان ریاست جمهور هم به آن اشاره شده بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها