خبرهای داغ:
فرزند آیت‌الله تبریزی:

حفظ و دفاع از این نظام را تلکیف خود می‌دانیم

فرزند آیت‌الله تبریزی با بیان اینکه تکلیف بیت آیت‌الله تبریزی حفظ و دفاع از نظامی است که تلاش می‌کند به ترویج مکتب اهلبیت بپردازد، گفت: آیت‌الله تبریزی شب‌ها که از خواب بیدار میشد برای رزمندگان دعا می‌کرد.
کد خبر: ۹۴۷۶۹۰۲
|
۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۰
حفظ و دفاع از این نظام را تلکیف خود می‌دانیم

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر تبریزی فرزند مرحوم آیت‌الله میرزا جواد تبریزی در دیدار مسئولین مرکز بسیج اساتید مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین این مرکز با اشاره به سیره زندگانی پدر خود اظهار داشت: یک جمله‌ای که مرحوم پدرم بر آن تأکید داشتند این بود که تضعیف نظام را حرام می‌دانستند و می‌گفتند که این مملکت، مملکت امام زمان (عج) است و تضعیف آن جایز نیست.

فرزند آیت‌الله تبریزی در ادامه با بیان اینکه تکلیف فعلی بیت آیت‌الله تبریزی حفظ و دفاع از نظامی که تلاش میکند به ترویج مکتب اهلبیت بپردازد است، گفت: آیت الله تبریزی شب ها که از خواب بیدار میشد برای رزمندگان دعا میکرد.

تبریزی گفت: محبت پدرم به اهل بیت بسیار زیاد بود، روزی نبود که نام اهل بیت(ع) را نیاورند و بغض نکرده و گریه نکنند، دو دستمال هم داشتند که با آن ها اشکشان برای اهل بیت پاک می کردند و به من هم می گفتند که زمان مرگم همراه من این دو دستمال را دفن کنید. ایشان به من می گفت: ای پسرم اگر در قیامت چیزی به درد من بخورد این دستمالی است که با آن اشک‌هایی که برای اهل بیت(ع) ریختم را پاک کردم.

وی در ادامه گفت: موقع دفنشان وقتی کفن را برداشتم دو دستمال هم بین آن دو بود و فهمیدیم خودشان قبل از بیمارستان آن دو دستمال را کنار کفن گذاشته اند.

فرزند آیت‌الله تبریزی در این دیدار اظهار داشت: پدرم به زندگی طلاب بسیار اهمیت می دادند. مرحوم پدرم تألیفات بسیار زیادی در زمینه فقه، اصول، رجال و زمینهای مختلف دارد که نتیجه تلاش های فراوان ایشان بود.

با بیان خدمات ارزنده آیت الله تبریزی در نقاط مختلف جهان، در پایان خاطرنشان کرد: ساخت چند مدرسه از جمله مدارسی در قم، نجف، ساخت درمانگاه بقیة الله و ساخت حسینیه ای بین راه کربلا و نجف برای پذیرایی از زوار امام حسین(ع) نیز از جمله خدمات دیگر این بزرگوار است.

پایان پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار