مدیرکل امور بانوان و خانواده وزارت کشور خبر داد

تشکیل قرارگاه اجرای قانون جوانی جمعیت

مدیرکل امور بانوان و خانواده وزارت کشور گفت: به دستور وزیر کشور قرارگاهی در وزارت کشور و ۳۱ قرارگاه نیز با راهبری استانداران در استانها شکل گرفته و فرمانداران نیز موظف به راهبری این قانون هستند.
کد خبر: ۹۴۷۶۶۰۵
|
۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ زینب اختری، مدیرکل امور بانوان و خانواده وزارت کشور صبح امروز در نشست شورای اداری استان مرکزی با اشاره به مبحث جمعیت گفت: جمعیت یک دغدغه بسیار بزرگ و حیاتی برای کشور است و با توجه با اینکه دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در راستای تحول گام برمی‌دارد رسالت مهمی در حوزه جمعیت دارد.

وی ادامه داد: دولت در این مسیر اراده و عزم جدی دارد. جمعیت یک فریضه دینی و انقلابی است که هم به واسطه مسلمان بودن ما و هم تبعیت از ولایت باید در این مسیر گام برداریم چراکه افزایش جمعیت یک سیاست حیاتی برای آینده کشور است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده وزارت کشور افزود: به دستور وزیر کشور قرارگاهی در وزارت کشور و ۳۱ قرارگاه نیز با راهبری استانداران در استانها شکل گرفته و فرمانداران نیز موظف به راهبری این قانون هستند، اما مسلما این روند کافی نیست، این قانون اهرم است و اگر عزم راسخ مسئولین پای کار نباشد، ممکن است شاهد آسیب های جبران ناپذیر باشیم.

اختری خاطرنشان کرد: کشور با مسائل متعددی روبرو است، اما باید توجه جدی به مسائل زیربنایی و اصلی از جمله مسئله جمعیت داشت. استان مرکزی با مسئله سالمندی نیز روبروست که این شرایط بار بیشتری را به دوش مسئولان قرار می دهد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار