خبرهای داغ:
سرهنگ کریم‌پور در گفتگو با بسیج خبر داد

دستگیری کارمند رشوه‌بگیر توسط پاسداران گمنام سپاه استان همدان

همدان-معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از دستگیری یکی از کارمندان ادارات دولتی همدان به جرم ارتشاء و پولشویی توسط پاسداران گمنام در سازمان اطلاعات سپاه همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۷۶۵۶۰
|
۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۲

علی اکبر کریم‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد:  در پی دریافت گزارشی مبنی بر سوء استفاده یکی از کارمندان ادارات دولتی از موقعیت شغلی و دریافت رشوه، بررسی این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی‌های لازم و محرز شدن صحت موضوع در تحقیقات، این فرد توسط پاسداران گمنام در ساز مان اطلاعات سپاه همدان دستگیر شد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: این فرد که از کارکنان شهرداری همدان بود در قبال تایید هزینه‌های مالی، اقدام به دریافت رشوه می‌کرد که به جرم ارتشاء و پولشویی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

وی با اشاره به اشراف اطلاعاتی پاسداران گمنام در سازمان اطلاعات سپاه همدان در راستای مبارزه با فساد اداری در دستگاه‌های مختلف گفت: همشهریان عزیز می‌توانند هر گونه اخبار در خصوص تخلفات دستگاه‌هایی مختلف را از طریق تلفن ۱۱۴ ستاد خبری سازمان اطلاعات، به این سازمان ارسال کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار