خبرهای داغ:
معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خبر داد

کشف ۷۷۱ تن کود شیمیایی قاچاق در تویسرکان

همدان-معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از کشف ۷۷۱ تن کود شیمیایی قاچاق توسط پاسداران گمنام امام زمان(عج) در تویسرکان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۷۲۳۳
|
۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰

علی اکبر کریم‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان از کشف و ضبط محموله قاچاق خبر داد و اظهار کرد: با تلاش و اشراف اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان(عج) سپاه تویسرکان محموله قاچاق کود شیمیایی کشف و ضبط شد.

وی از کشف ۷۷۱ تن کود شیمیایی قاچاق در شهرستان تویسرکان خبر داد و بیان کرد: این محموله قاچاق که به صورت توزیع خارج از شبکه بود، توسط پاسداران گمنام امام زمان(عج) در اطلاعات سپاه تویسرکان با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت شهرستان کشف شد.

معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه ارزش این محموله ۱۳ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این راستا پرونده‌ای تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

وی با تاکید بر اینکه مبارزه با قاچاق کالا کمک بزرگی به اقتصاد کشور خواهد بود، یادآور شد: پاسداران گمنام سپاه انصارالحسین(ع) با اشراف اطلاعاتی خود به سودجویان و مخلان اقتصاد داخلی اجازه هیچ گونه فعالیت سودجویانه را نمی‌دهد و قاطعانه با آنها برخورد خواهد کرد.

کریم‌پور عنوان کرد: هم استانی‌های عزیز با مشاهده هر گونه تخلفی در این زمینه می‌توانند با شماره تلفن ۱۱۴، اطلاعات سپاه تماس گرفته و آن را اطلاع دهند.

کشف ۷۷۱ تن کود شیمیایی قاچاق در تویسرکان

کشف ۷۷۱ تن کود شیمیایی قاچاق در تویسرکان

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار