خبرهای داغ:
فرمانده حوزه ام البنین (س) همدان:

باید فرهنگ فاطمی را احیا کنیم

همدان-فرمانده حوزه ام البنین (س) همدان گفت: اگر بخواهیم احیا کننده فاطمیه باشیم باید فرهنگ فاطمی را احیا کنیم که برجسته‌ترین آن دفاع علنی از ولایت و حیا و عفت است.
کد خبر: ۹۴۷۶۴۷۷
|
۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۷

معصومه حاجیلو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: شخصیت حضرت زهرا(س) به عنوان شهیده راه ولایت آنقدر بزرگ و با عظمت است که در تمامی ابعاد زندگی الگویی کامل برای ما است.

وی با بیان اینکه طبق حدیث قدسی، حضرت زهرا(س) دلیل آفرینش است، افزود: اگر بخواهیم احیا کننده فاطمیه باشیم باید فرهنگ فاطمی را احیا کنیم که برجسته‌ترین آن دفاع علنی از ولایت و حیا و عفت است.

فرمانده حوزه ام البنین (س) همدان عنوان کرد: فاطمیه صرفا مجلس ماتم و عزا نیست بلکه یک حرکت عظیم و با بصیرت در دفاع از امام زمان خود و ولایت است.

وی با بیان اینکه حیا و عفت حضرت صدیقه طاهره نه تنها برای زنان مسلمان بلکه برای تمام زنان جهان الگویی نمونه است، گفت: حیا و عفت عاملی در راستای بالا بردن شخصیت و حفظ موقعیت و ارزش زن و تحکیم بنیان خانواده در جامعه است.

حاجیلو افزود: حجاب جلوه‌ای از حیا در زنان است و زنان جامعه اسلامی باید میراث‌دار عفاف و حیای فاطمی باشند.

وی با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده برای ایام فاطمیه گفت: در این ایام بیش از ۲۰ برنامه فرهنگی با شعار «بصیرت فاطمی» در حوزه  مقاومت حضرت ام البنین(س) در حال اجرا است .

فرمانده حوزه ام البنین (س) همدان گفت: از جمله این برنامه‌ها می توان به سلسله نشست‌های بصیرتی در ابعاد شخصیتی صدیقه طاهره(س)، دستگیری از نیازمندان در قالب اطعام فاطمی و توزیع بسته‌های معیشتی و برنامه‌های عمرانی و فرهنگی اشاره کرد.

وی در پایان با اشاره به تقارن چهلم شهدای شاه چراغ با ایام فاطمیه گفت: یادواره شهدا و چهلم شهید احسان مرادی در روستای دهپیاز به همت بسیجیان برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار