خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت مریم (س) همدان عنوان کرد

لزوم برنامه‌ریزی در جنبه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی برای احیای فرهنگ فاطمی

همدان-فرمانده حوزه حضرت مریم (س) همدان گفت: لزوم برنامه‌ریزی در جنبه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی برای احیای فرهنگ فاطمی بیش از پیش احساس می‌شود.
کد خبر: ۹۴۷۶۷۲۳
|
۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹

سمیه زهره‌وند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: حضرت فاطمه (س) اولین شهیده مدافع ولایت بود و زندگی این بزرگوار در جنبه‌های مختلف سراسر عبرت و پند است.

وی افزود: تقارن دهه بصیرت و ایام فاطمیه بهترین فرصت برای تبیین سیره زندگی حضرت زهرا(س) است تا به نحو مطلوب از آن بهره ببریم و فقط به عزاداری اکتفا نکنیم.

فرمانده حوزه حضرت مریم (س) همدان بیان کرد: جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند شناخت سیره حضرت فاطمه (س) است و این بانوی بزرگوار الگوی ممتاز نه تنها برای زنان بلکه برای مردان هم هستند.

وی با ضمن به وضعیت جامعه گفت: متأسفانه ما شاهد از بین رفتن عفت و حیای فاطمی در برخی از بانوان کشور هستیم که لزوم برنامه‌ریزی در جنبه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی برای احیای فرهنگ فاطمی بیش از پیش احساس می‌شود.

زهره‌وند گفت: به همت بسیجیان حوزه حضرت مریم (س) در دهه فاطمیه امسال برنامه‌ها و نشست‌های بصیرتی برنامه‌ریزی شده است که از جمله مهترین آنها می‌توان به برگزاری روضه‌های خانگی، جلسات سخنرانی و جهاد تبیین با موضوع نقش زن در اجتماع و خانواده، بازخوانی وصیت‌نامه حضرت زهرا (س) و... اشاره کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار