مسئول پایگاه کوثر شهرستان بهار خبر داد

برگزاری مسابقه روخوانی قرآن کریم در پایگاه کوثر شهرستان بهار

همدان-مسئول پایگاه کوثر روستای حسین آباد عاشوری بهار گفت: مسابقه روخوانی قرآن کریم نیز با حضور ۴۰ نفر و مسابقه ورزشی طناب زنی با حضور ۳۰ نفر از بسیجیان دانش آموز برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۶۱۰۳
|
۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۷
برگزاری مسابقه روخوانی قرآن کریم در پایگاه کوثر شهرستان بهار

طاهره رضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسيج در بهار اظهار کرد: جمعی از بسیجیان پایگاه کوثر از یکی از بیماران سالمند روستا حسین آباد عاشوری عیادت کردند.

وی با اشاره به برنامه‌های اجرا شده در مناسبت‌های مختلف و هفته بسيج عنوان کرد: برگزاری برنامه صبحگاهی ویژه در مدرسه دخترانه مقداد با حضور و همکاری پرشور دانش‌آموزان بسیجی و احترام به پرچم‌ایران وهمخوانی سرود ملی از جمله این برنامه‌ها است.

مسئول پایگاه کوثر روستای حسین آباد عاشوری بهار افزود: دیدار با خانواده شهید «غلامرضا رضایی گوهر» و فرزند شهید «محبعلی امیدی» و تجلیل از ایشان، حضور در همایش انس و مهربانی شهرستان بهار و شعرخوانی یکی از نوگلان قرآنی در این مراسم، غبارروبی گلزار شهدا، روایتگری و خاطره‌گویی و اجرای سرود «رفیق شهیدم» توسط بسیجیان دانش آموز نیز از جمله برنامه‌های اجرایی پایگاه است.

وی بیان کرد: اجتماع دهه نودی‌ها و دهه هشتادی‌ها در مهد قرآنی نورالثقلین با عنوان «سفیران انقلاب؛ دختران فاطمی»، همخوانی سرود «سلام فرمانده»، راهپیمایی بسیجیان با عنوان «دختران فاطمی؛ رهپویان ولایت» با هدف میثاق با شهدا نیز از دیگر برنامه‌ها بود.

مسئول پایگاه کوثر روستای حسین آباد عاشوری بهار گفت: مسابقه روخوانی قرآن کریم نیز با حضور ۴۰ نفر و مسابقه ورزشی طناب زنی با حضور ۳۰ نفر از بسیجیان دانش آموز برگزار شد.

وی ادامه داد: برگزاری نشست صمیمی با دانش آموزان مدرسه دخترانه مقداد و همایش بصیرت افزایی تقدیر از طاهره مرادی بسیجی نمونه و جهادگر پایگاه کوثر، برگزاری جلسات جهاد تبیین و تقدیر از حافظان قرآن حلقه صالحین نیز از برنامه‌های اجرایی این پایگاه است.

رضایی گفت: کارگاه آموزشی تربیت اسلامی و روانشناسی رفتاری کودکان نیز با سخنرانی حجت‌الاسلام حسینی یمین برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار