خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه بسیج زکیه صالح آباد خبر داد

برگزاری کارگاه آموزشی خانواده و خود مراقبتی زنان در صالح‌آباد

همدان-فرمانده پایگاه بسیج زکیه صالح آباد از برگزاری کارگاه آموزشی خانواده و خود مراقبتی زنان با حضور استانید مجرب در پایگاه زکیه صالح آباد خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۲۷۱۸
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۶

ماه منیر امیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسيج در بهار اظهار کرد: کارگاه آموزشی خانواده و خود مراقبتی زنان ویژه خواهران با هدف آموزش مهارت‌های زندگی با حضور استانید مجرب در پایگاه زکیه صالح آباد با حضور عموم بانوان برگزار شد.

وی بیان کرد: این برنامه با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی همزمان با آغاز دهه فجر با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع در سطح پایگاه و روستای کریم آباد به همت بسیجیان برگزار شد.

فرمانده پایگاه بسیج زکیه صالح آباد اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت دهه فجر پویش «پرچم افتخار» در سطح پایگاه زکیه صالح ‌آباد برگزار شد و کودکان با حضور پرشور در این پویش ارادت و علاقه خود را به پرچم ملی نشان دادند.

وی ادامه داد: همچنین نونهالان و نوجوانان بسیجی پایگاه حضرت زکیه(س) با کشیدن نقاشی ۲۲ بهمن ماه به پویش «سلام ایران» پیوستند و با اهدای جوایز به شرکت کنندگان در پویش «پرچم افتخار» از شرکت کنندگان در پویش تجلیل شد.

امیدی گفت: مراسم جشن بزرگ چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران نیز با همکاری پایگاه زکیه حوزه مقاومت بسیج حضرت معصومه(س) خواهران و پایگاه شهید وحدتی و دهیاری روستا با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان همدان، فرماندار شهرستان بهار، بخشدار صالح اباد و مردم انقلابی و فهیم در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) روستای کریم آباد شهر صالح‌آباد برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار