نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تاکید کرد؛

امنیت؛ لازمه پیشرفت و توسعه کشور

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه امنیت باید همراه با اخلاق باشد، خاطرنشان کرد: امنیت باعث سعادت و پویایی جامعه می شود؛ چنانچه امنیت نباشد، هیچ برنامه ای در کشور اجرا نشده و اقتصاد بدون امنیت شکوفا نمی شود.
کد خبر: ۹۴۷۶۱۸۰
|
۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، صبح امروز در جلسه درس خارج از فقه با بیان اینکه کشور ما کشور امام حسین(ع) و کشور امام زمان(عج) است؛ گفت: اگرچه ما هم مانند سایر کشورها مشکلاتی داریم ولی باید بدانیم که همه این مشکلات با تلاش و کوشش و جهاد حل می‌شود.

وی افزود: البته کشور در شرایط خاصی قرار دارد و دشمنان برای تجزیه و نابودی ایران نقشه های فراوانی کشیده اند. لذا همه ما باید هوشیار باشیم و وقت شناسی را در اهمیت قرار دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه دشمن بی هویت است و به این بی هویتی خود می‌بالد، تصریح کرد: برخی افراد خارج نشین به اسم ایرانی بودن، با کمک برخی دولت ها علیه ملت ما توطئه می‌کنند و به لطف الهی تمام توطئه های آنها نقش برآب خواهد شد.

آیت الله دری نجف آبادی امنیت را مسئله مهم امروز کشور دانست و افزود: برای هر فرد و ملتی، امنیت مهم ترین مسئله است؛ بدون امنیت سنگ روی سنگ قرار نمی‌گیرد. همه ما باید هوشیار باشیم و برای این امنیت تلاش کنیم. امنیت برای کسانی است که مورد ظلم قرار می‌گیرند نه برای کسانی که ظلم می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه امنیت باید همراه با اخلاق باشد، خاطرنشان کرد: امنیت باعث سعادت و پویایی جامعه می شود؛ چنانچه امنیت نباشد، هیچ برنامه ای در کشور اجرا نشده و اقتصاد بدون امنیت شکوفا نمی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار