معاون مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان رضوی:

ریشه جنگ ترکیبی دشمن به پیشرفت‌های جمهوری اسلامی باز می‌گردد/فضای کنونی کشور، ناشی از وجود برخی خواص بی‌بصیرت است

معاون مدیرکل سیاسی، انتخابات استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه ریشه جنگ ترکیبی دشمن به پیشرفت‌های جمهوری اسلامی باز می‌گردد، گفت: آنچه امروز در فضای کشور شاهدیم، ناشی از وجود برخی خواص بی‌بصیرت است.
کد خبر: ۹۴۷۶۱۰۲
|
۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ علیرضا رمضان پور معاون مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان رضوی در جلسه شورای اداری تربت‌حیدریه اظهار کرد: امروز در فضای کشور شاهدیم، پستی و بلندی‌هایی است که در مسیر قله قرار دارد و ناشی از چند موضوع و از جمله وجود برخی خواص بی‌بصیرت است.

ریشه جنگ ترکیبی دشمن به پیشرفت‌های جمهوری اسلامی باز می‌گردد

وی تصریح کرد: برای مقابله با این افراد نیازمند بصیرت‌افزایی و جهاد تبیین هستیم که تحقق آنها نیز منوط به وجود و روی کار آمدن مدیران جهادی است.

وی با بیان این که امروز دشمن علیه ما جنگ ترکیبی ادراکی و شناختی به راه انداخته است ادامه داد: ریشه این جنگ به پیشرفت‌های جمهوری اسلامی باز می‌گردد که بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی محقق شد و به تبع آن خشم غرب و در راس آن دولت آمریکا را فراهم کرد.

امروز جمهوری اسلامی فراتر از مرزهای سیاسی اش محبوبیت دارد

معاون مدیرکل سیاسی، انتخابات استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: دومین دلیل التهاب ایجاد شده توسط آمریکا در ایران، آن است که می‌بیند امروز جمهوری اسلامی فراتر از مرزهای سیاسی اش محبوبیت دارد و از این رو قصد دارد جلوی پیشرفت سیاسی ما را نیز بگیرد.

رمضان‌پور افزود: هر دولتی بعد از استقرار ترجیح می‌دهد با نخبگانی که خود تشخیص می‌دهد به مردم خدمت کند و لذا در این دولت نیز شاهد جا به جایی در ارکان مدیریتی کشور و استان هستیم.

وی اضافه کرد: مهم آن است که مدیران با منش جهادی، به تبیین وظایف محول شده خود بپردازند و از قرآن یا فلسفه عاشورا به عنوان نمادهای جهاد تبیین بهره گیرند تا ضمن معرفی و تبیین خدمات نظام اسلامی، نظام ظلم و سلطه را معرفی و افشاگری کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار