خبرهای داغ:

ضرورت ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی در میان اقشار مختلف جامعه

شاهرود_ راوی دفاع مقدس در نشست بصیرتی پایگاه بسیج امام خامنه‌ای کتابخانه‌های عمومی استان در شاهرود بر ضرورت ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی در میان اقشار مختلف جامعه تأکید کرد.
کد خبر: ۹۴۷۵۷۲۰
|
۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، حسن حمزه پدر شهید مدافع حرم در نشست بصیرتی به مناسبت هفته بسیج در نهاد کتابخانه‌های عمومی شاهرود با حضور مسئولین استانی و شهرستانی اظهار کرد: هفته بسیج از مناسبت‌های بزرگ ملی است، زیرا امام راحل (ره) با آینده نگری و در راستای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی دستور تشکیل این نهاد ارزشمند را صادر کردند و امروز همگان از برکات بسیج بهره می‌برند.
او با بیان اینکه نقش فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه بسیار مهم و حیاتی است، افزود: ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی در میان اقشار مختلف جامعه لازم و ضروری است و همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید در جهت گسترش تفکر بسیجی با تعامل هرچه بهتر تلاش کنند.
حمزه هفته بسیج را یادآور پیرمردان و شیر زنانی دانست که با تکیه‌بر ایمان و غیرت دینی و مذهبی خود در زمان بروز بحران‌ها و مشکلات بلافاصله در میدان حاضرشده و همواره در کنار مردم ایستاده‌اند و سربلند از تمامی آزمون‌ها بیرون آمده‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها