خبرهای داغ:
به همت پایگاه حضرت زینب(س)؛

کرسی آزاد اندیشی در هیئت نوجوانان شهیده ولایت برگزار شد

کرسی آزاد اندیشی در هیئت هفتگی نوجوانان شهیده ولایت به همت نوجوانان بسیجی پایگاه حضرت زینب(س) برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۴۸۸۵
|
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، هیئت شهیده ولایت در اهداف خود سعی در شبهه زدایی برای مخاطبان خود دارد و در همین راستا کرسی آزاد اندیشی پاسخ به شبهات سیاسی را برای نوجوانان برگزار کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین ماهری در این هیأت در رابطه با اغتشاشات گفت: حجاب بهانه است، جرقه حجاب است اما اصل مسئله فرهنگی است، باید بشناسیم که ابزارمان در مقابل دشمن و ابزار دشمن در مقابل ما چیست.

وی با مطرح کردن این سوال که اصل مسئله در تقابل میان ایران و استکبار چیست؟، تصریح کرد: دنیای غرب با دین مشکلی ندارد بلکه با حکومت دینی مشکل دارد و میخواهد کارآمدی نظام اسلامی را به چالش بکشد.

در ادامه این کرسی آزاداندیشی، یکی از نوجوانان هیئت سوالی پرسید که ما به عنوان یک نوجوان انقلابی باید چه نقطه ای را هدف قرار دهیم و در این باره کار کنیم؟ و یا در ایام مدارس با وجود دید نادرستی که برخی از همکلاسی هایمان نسبت به چادر دارند چگونه با آن‌ها ارتباط بگیریم؟

ماهری، در این باره نارضایتی های تحمیلی به مخاطبان توضیحاتی داد و گفت: باید این سوءظن هارا تبدیل به حسن ظن کنیم و مسئله حجاب در تلالو آن باشد و به صورت آشکارا موضوع را با کسانی که نسبت به آن انتقاد دارند مطرح نکنیم.

کرسی آزاد اندیشی در هیئت نوجوانان شهیده ولایت برگزار شدعنککرسی آزاد اندیشی در هیئت نوجوانان شهیده ولایت برگزار شدکرسی آزاد اندیشی در هیئت نوجوانان شهیده ولایت برگزار شد

پایان پیام/متین

ارسال نظرات
آخرین اخبار