سردار قاسمی:

امام راحل واژ‌ه های مقدس و جهادی را احیاء کرد/ بصیرت و شناخت حق از باطل در فتنه ها ضروری است

مشاور فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام با تاکید بر بصیرت و شناخت حق از باطل در فتنه ها گفت: وقتی انقلاب اسلامی به وقوع پیوست امام راحل واژ‌ه های مقدسی همانند دفاع مقدس، شهادت، جهاد اصغر، جهاد اکبر،جهاد کبیر، جهادتبیین و... که روی آن گرد و غبار گرفته بود را احیاء کرد.
کد خبر: ۹۴۷۳۹۹۹
|
۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی؛سردار قاسمی مشاور فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام در یادواره شهدای بسیجی مدافع امنیت شهیدان حسین زینال زاده و دانیال رضا زاده که به همت حوزه سه ناحیه ابوذر در مسجد غدیر باباعلی مشهد و با حضور خانواده این دو شهید برگزار شد اظهارکرد: وقتی انقلاب اسلامی به وقوع پیوست امام راحل واژ‌ه های مقدسی همانند دفاع مقدس، شهادت، جهاد اصغر، جهاد اکبر،جهاد کبیر، جهادتبیین، مساوات و همدلی ،کمک های مومنانه، ایثار و فداکاری که روی آن گرد و غبار گرفته بود را احیاء کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: این پرچم و این علم و این ستاره ها بایدالگو معرفی شوند.شهدا برای رسیدن به خدا برنامه ریزی کردند و برای عروج و رسیدن به این جایگاه، فرهنگ شهادت قوی است و عقبه دارد .شهدا آیه های قرآن را تفسیر کردند.

وی افزود: یادواره های شهدا پایگاه فرهنگی و معنوی است، راه و رسم شهادت همیشگی و ابدی است امام راحل فرمودند: شهادت عزت ابدی است .

 وی ادامه داد: شهید زنده تاریخ است و برنامه اسلام با شهادت توام است. رمز ماندگاری شهدا اخلاص آنهاست. وخداوند شهدا رابرای ماحجت و الگو داده است .

وی در پایان تصریح کرد: پیام شهدا و وظیفه ما اول بصیرت است .حضرت زینب(س) و ابوالفضل العباس(ع)بصیرت داشتند. دشمن شناسی و شناخت حق از باطل چیزی در فتنه است بصیرت می خواهد . استقامت و صبر همان طوری که خداوند می فرماید: ان تنصرالله ینصرکم . پیام بعدی شهدا استکبار ستیزی است بیش از یک سوم آیات قرآن معرفی طاغوت ها ،ثروتمندان و قلدرهاست . بعد هم وحدت وانسجام و همدلی است ،حول رهبری ولایت فقیه و امامت کاری که حضرت زینب انجام داد.

گفتنی است در پایان از خانواده شهدای امنیت و برترین های حوزه سه ناحیه ابوذر تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار