خبرهای داغ:

درخشش خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی در جشنواره رسانه ای ابوذر

در سومین مرحله از برگزاری جشنواره رسانه ای ابوذر در خراسان جنوبی خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی موفق به کسب رتبه برتر شد.
کد خبر: ۹۴۷۳۸۷۵
|
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، آیین تجلیل از رسانه‌ها و خبرنگاران برتر در پوشش اخبار اجلاسیه ملی جهادگران و رونمایی از پوستر چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان جنوبی همراه با معرفی برگزیدگان سومین دوره این جشنواره امروز با حضور فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل صدا و سیما، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی و جمعی از فعالان رسانه برگزار شد.

 

در این جشنواره، در بخش مصاحبه سمیه سلیمانی از پایگاه خبری تحلیلی خاورستان موفق به کسب رتبه اول شد، عاطفه جهانبانی از خبرگزاری بسیج رتبه سوم را کسب کرد و برای این بخش از جشنواره رتبه دوم معرفی نشد.

 عصمت برزجی خبرنگار ایرنا در بخش گزارش با عنوان «ویرانه‌های جرم‌خیز در محله رحیم‌آباد بیرجند» در بخش آسیب‌های اجتماعی  رتبه نخست کسب کرد.

این بخش از جشنواره رسانه‌ای ابوذر رتبه دوم نداشت و سمیه محمدی از خبرگزاری فارس حائز رتبه سوم شد.

در بخش گزارش خبری - صدا و سیما مرضیه شریفی و مینا حبیبی‌مقدم به ترتیب حائز رتبه‌های اول و سوم شدند و این بخش رتبه دوم نداشت، در بخش گزارش رادیویی نیز علی جعفری‌جم رتبه دوم را کسب کرد و در این بخش رتبه‌های اول و سوم معرفی نشد.

همچنین در بخش خبر تولیدی، زهرا مهرور از خبرگزاری شبستان حائز رتبه دوم و لیلا لیمویی از خبرگزاری فارس رتبه سوم را کسب کرد، این بخش از جشنواره نیز رتبه اول نداشت.


همچنین در بخش تیتر، فاطمه رحیم‌زاده از خبرگزاری شبستان حائز رتبه دوم شد و این بخش از جشنواره رتبه‌های اول و سوم نداشت.

بخش گزارش تلویزیونی - صدا و سیما سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در خراسان جنوبی رتبه اول نداشت و احمد نیک‌فرجام و میثم احمدی برون به ترتیب دوم و سوم شدند.

در بخش فیلم کوتاه - صدا و سیما نیز محمد براتی رتبه اول را کسب کرد و این بخش از جشنواره رتبه‌های دوم و سوم نداشت

 

در این آیین پوستر چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان جنوبی با حضور فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی و جمعی از مسوولان استان رونمایی شد.

 

تجلیل و قدردانی از خبرنگاران فعال در پوشش اجلاسیه ملی جهادگران که شهریور امسال در فردوس برگزار شد، از دیگر برنامه‌های این آیین بود.

 

انتهای‌ پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها