خبرهای داغ:
به همت گردان124امام حسین(علیه السلام) انجام شد:

کارگاه آموزشی جنگ نوین ویژه بسیجیان گردان 124امام حسین(علیه السلام)

به منظور ارتقا وبالا بردن سطح آموزشی عملی نیروهای بسیج، کارگاه آموزشی جنگ نوین ویژه بسیجیان گردان 124امام حسین(علیه السلام) با حضور مربیان مجرب در زمینه جنگ نوین در محل ستاد لشکر14امام حسین(علیه السلام) برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۷۳۶۴۹
|
۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی و تبلیغات لشکر14امام حسین(علیه السلام) به منظور ارتقا آموزش بسیجیان گردان 124 امام حسین علیه السلام، کارگاه آموزشی جنگ نوین ویژه بسیجیان این گردان برگزار شد.

فرمانده گردان 124امام حسین علیه السلام ضمن تبریک هفته بسیج به تمامی دلاور مردان عرصه جهاد وشهادت در این خصوص گفت: در پی سخنان مقام معظم رهبری در مورد آمادگی های نظامی و دفاعی که فرمودند:: همه دستگاهها اعم از وزارت دفاع تا ارتش و سپاه باید آمادگی های نظامی و دفاعی خود را روز به روز افزایش دهند و این به منزله یک دستور العمل رسمی است، لذا این برنامه به منظور ارتقای آموزش و بالا نگه داشتن توان رزم نیروهای بسیجی در لشکر14امام حسین(علیه السلام) و با همکاری گردان جنگ نوین لشکر برنامه ریزی و بدون حادثه اجرا گردید.

این فرمانده بیان داشت: در ادمه برای  بسیجیان مباحث موضوع جنگ نوین مثل نحوه ماسک گذاری، پوشیدن لباس ان بی سی،

امداد انفرادی جنگ نوین و... آموزش کامل داده شد و سپس در قالب چند گروه با لباس کامل ان بی سی در برنامه عملی اتاق گاز

شرکت نمودند.

وی در پایان از حضور گرم بسیجیان در این برنامه ابراز خرسندی و همچنین از مربیان و مسئول محترم گردان جنگ نوین لشکردر خصوص برگزاری و اجرای برنامه های آموزشی در راستای اجرای ماموریتهای این گردان تقدیر و تشکر نمود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار