خبرهای داغ:
با حضور مسئول بسیج سازندگی کشور صورت گرفت؛

افتتاح کارگاه اشتغالزایی تولید البسه اسلامی در چاهک موسویه

کارگاه اشتغالزایی تولید البسه اسلامی به نمایندگی از ۳۳۱کارگاه اشتغال خراسان‌جنوبی با حضور مسئول بسیج سازندگی کشور افتتاح شد.
کد خبر: ۹۴۷۳۴۶۴
|
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۸


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار محمد زهرایی مسئول بسیج سازندگی کشور عصر امروز سه شنبه هشتم آذرماه در حاشیه افتتاح کارگاه اشتغال زایی تولید البسه اسلامی در روستای چاهک موسویه شهرستان قائنات به نمایندگی از ۳۳۱ کارگاه اشتغال استان اظهار داشت: امروز در استان خراسان جنوبی ماحصل زحماتی که اعضای صندوق‌های قرض الحسنه اشتغالزایی و کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی که از تکمیل زنجیره ارزش هستند.

وی اضافه کرد: صندوق‌های قرض‌الحسنه روستایی کار مردمی است و در محصولات مزیت دار منطقه‌ای به ویژه در فرآوری محصولات به بهره برداری رسید.

زهرایی خاطرنشان کرد: روستای بزرگ چاهک موسویه روستایی با ظرفیت و پتانسیل بسیار مناسب هم از سرمایه‌های انسانی برخوردار است و مهاجرت معکوس دارد از نسل جوان و نوجوانی که در روستا است و امید داریم که روستای چاهک موسویه بتواند از قطب‌های صندوق‌های قرض الحسنه و اقتصاد مقاومتی در شهرستان قائنات و استان خراسان جنوبی باشد.

وی عنوان کرد: در کل شهرستان قائن به نوعی در مباحث اقتصاد مقاومتی که بسیج سازندگی کار کرده است پیشرو بوده و عملکرد مناسبی دارند که ماحصل کار جمعی و هم افزایی همه دست‌اندرکاران است.

مسئول بسیج سازندگی کشور گفت: برنامه‌های خوبی در دستور کار قرار گرفته است در بحث راهبری شغلی، خوشه سازی و سایر کارگاه‌ها که ایجاد شود جهشی را در ۳ ماهه پایان سال در اشتغال و تولید ناخالص در استان داشته باشیم.

گفتنی است؛ علاوه بر افتتاح کارگاه اشتغالزایی تولید البسه اسلامی در روستای چاهک موسویه، بازدید از کارگاه تولید حبه عناب در چاهک و بازدید از گروه جهادی مستقر در روستای قیصار از برنامه‌های بزرگداشت هفته بسیج که امروز با حضور سردار زهرایی مسئول بسیج سازندگی کشور صورت گرفت.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها