خبرهای داغ:
امام جمعه همدان:

جمهوری اسلامی با وجود هجمه‌های مختلف دشمن دستاوردهای ارزشمندی دارد

همدان- امام جمعه همدان با بیان اینکه جمهوری اسلامی با وجود هجمه‌های مختلف دشمن دستاوردهای ارزشمندی داشته و دارد، گفت: ایران در مسیر پیشرفت همچنان با قدرت و صلابت پیش می‌رود.
کد خبر: ۹۴۷۱۶۲۶
|
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی موثق در خطبه‌های این هفته نماز جمعه همدان با بیان اینکه جمهوری اسلامی با وجود هجمه‌های مختلف دشمن دستاوردهای ارزشمندی داشته و دارد، اظهار کرد: ایران در مسیر پیشرفت همچنان با قدرت و صلابت پیش می‌رود.

وی افزود: دستیابی دانشمندان ایرانی به روش‌های درمان سرطان خون، راه اندازی بخشی از راه آهن بلوچستان و افتتاح ۶ نیروگاه برق در سطح کشور بخشی از این موفقیت‌ها است.

امام جمعه همدان با اشاره به بخشی از خطبه‌های نهج البلاغه و نقش و شناخت از رهبری در جامعه اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران تربیت کننده شخصیت معنوی افرادی همانند سردار شهید سلیمانی است.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب، جامعه را به سمت تمدن اسلامی سوق می دهد و به ملت اعتماد دارد و آینده نگری، مدیریت راهبردی و تصمیم گیری و سیاست های کلان ایشان مبتنی بر عقلانیت است.

آیت الله شعبانی موثقی با تاکید بر اینکه از منظر قانونی و حقوقی هیچ عنوانی موجب مصونیت نیست، گفت: همه از هنرمند، دانشجو، روحانی و ورزشکار در پیشگاه قانون برابر هستند.

به گفته وی هر کسی علیه کشور موضع گیری می‌کند و ادعایی دارد باید مسئولیت آن را بپذیرد و ثابت کند.

امام جمعه همدان با بیان اینکه با تمسک به آزادی بیان نمی‌توان به همه تهمت زد و مصون ماند، اظهار داشت: گاهی عده‌ای با منتشر کردن حرفی بدون سند اقدام به تشویش اذهان عمومی می‌کنند که این افراد در هر مقام و جایگاهی در پیشگاه قانون برابر هستند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از نشانه‌های انسان با شخصیت وفاداری به وطن و کشور است و کسانی که نسبت به کشور خود موضع گیری می‌کنند دچار تزلزل در شخصیت شدند و کرامت و هویت خود را از دست دادند.

شعبانی موثقی ادامه داد: افرادی که به دلیل فشار رسانه‌ای علیه وطن خود موضع می‌گیرند دچار از خود بیگانگی و تزلزل در هویت شدند.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: این گرفتاری‌های بزرگ اجتماعی نشات گرفته از عدم شناخت دقیق از کشور و وطن است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار