خبرهای داغ:
توسلی در گفتگو با بسیج عنوان کرد

هویت‌سازی انقلابی و جبهه سازی، دو مسئولیت مهم و اصلی بسیج

همدان-نماینده مردم بهار در مجلس بابیان اینکه آرمان انقلاب ایجاد عدالت اجتماعی است و بیانیه گام دوم حول این محور می‌چرخد، گفت: برای رسیدن به عدالت، هویت‌سازی انقلابی و جبهه سازی، دو مسئولیت مهم و اصلی بسیج است.
کد خبر: ۹۴۷۱۳۶۱
|
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۴

فتح الله توسلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان، ضمن تبریک هفته بسیج با اشاره به اینکه ماموریت‌های بسیج با توجه به شرایط زمانی و مکانی و آرمانی تعریف می‌شود، اظهار کرد: با توجه به وضعیت فعلی، ماموریت بسیج علاوه بر تبیین، باید به پیگیری فرمان رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب متمرکز باشد و این ماموریت بسیج در دو بخش موضوعی و جغرافیایی است .

وی افزود: در عرصه گام موضوعی مسئله خودسازی، خود باوری، تمدن سازی و در عرصه جغرافیایی نیز تسری به کل جهان در راستای تمدن سازی خواهد بود طبیعی است این ماموریت‌ها باید با همراهی مردم انجام شود و بسیج یکی از محوری ترین نهادهای مردمی است .

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیج در گام اول انقلاب سرافرازانه برای تثبیت نظام جمهوری اسلامی تلاش کرد و در دوران دفاع مقدس از تمامیت ارضی میهن اسلامی دفاع کرد و در بخش صدور انقلاب در راستای تشکیل محور مقاومت خدمات زیادی کرد.

وی ادامه داد:در گام دوم انقلاب بسیج باید با بازخوانی، بازآفرینی و بازسازی سند اعتلای بسیج آماده برداشتن گام‌های بزرگ در تحقق تمدن نوین اسلامی باشد.

توسلی با بیان اینکه آرمان انقلاب ایجاد عدالت اجتماعی است و بیانیه گام دوم نیز حول این محور می‌چرخد، اظهار کرد: برای رسیدن به عدالت، هویت‌سازی انقلابی و جبهه سازی، دو مسئولیت مهم و اصلی بسیج است؛ اگر هویت سازی و جبهه سازی انجام شود، امیدآفرینی عمومی شکل می گیرد که قطعا موجب تحرک تحولی و در ادامه پیشرفت می‌شود.

وی با اشاره به بیان مقام معظم رهبری که «بسیج، لشکر انقلاب است»، عنوان کرد: انقلاب موجودی زنده و متحرک مبتنی بر مبانی به سوی آرمان‌هاست؛ که این حرکت توسط تفکر بسیجی انجام می‌شود پس بسیجی ابتدا باید بداند انقلاب چیست.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی افزود:بزرگترین خطر کنونی انقلاب، خط تحریف است بنابراین جهاد تبیین راهکار موثری برای تقابل با این موضوع است .

وی در پایان گفت:پیگیری مطالبات مردم و کمک به حل مشکلات مردم اکنون از هر اقدامی مهم‌تر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار