خبرهای داغ:
همدان- جانشین نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج با اشاره به نقش بی بدیل بسیج گفت: هر چه از عمر با برکت بسیج می‌گذرد بیشتر پی می‌بریم که بعد از ولایت فقیه عامل ماندگاری انقلاب اسلامی، بسیج است.
کد خبر: ۹۵۲۵۹۰۳
|
۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام کریم سرافراز در همایش تبیین و تشریح سند اعتلای ۱۰ ساله بسیج در سپاه انصارالحسین (ع) همدان ضمن تبریک ماه ذی الحجه و عید بزرگ غدیر خم اظهار کرد: خداوند ما را پیرو پیامبری قرار داد که احیاگر توحیدی بود که ابراهیم نبی(ص) به ما آموخت در راه بندگی خدا فرزند خود را نیز به قربانگاه خواهد برد.

وی در ادامه با اشاره به نقش بی بدیل بسیج افزود: هر چه از عمر با برکت بسیج می‌گذرد بیشتر پی می‌بریم که بعد از ولایت فقیه عامل ماندگاری انقلاب اسلامی، بسیج است و این بزرگی انقلاب ما را می‌رساند که با پشت سر گذاشتن فتنه‌های دشمنان انقلاب اسلامی در حال پیش‌روندگی است.

جانشین نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج با بیان اینکه جهاد یک اصل مستمر است و تعطیل‌بردار نیست، عنوان کرد: بسیج ثابت کرده در جبهه حق محکم و استوار تا پای جان و قطعه قطعه شدن ایستاده است.

* اولویت امروز ما جهاد تبیین است

وی در ادامه به انواع جهاد اشاره و تاکید کرد: اولویت امروز ما جهاد تبیین است، جهادی  که مقام معظم رهبری در مقابله با مبانی برنامه‌ریزی شده دشمن، بسیار بر آن تأکید دارند بنابراین باید در برابر هجمه دشمن و نفوذ فکری آنها با جهاد تبیین اهداف آنها را خنثی کنیم.

سرافراز تلاش و خستگی ناپذیری را از ویژگی‌های بارز بسیجیان برشمرد و گفت: بسیجیان با تمام وجود وارد میدان عمل می‌شوند و دشمنان انقلاب اسلامی به دلیل تحرک و پیشروندگی و بالندگی بسیج بسیار با آن دشمنی می کند و در تلاش هست تا با برنامه‌های مختلف این نهاد تنومند را زمین‌گیر کنند.

وی با بیان اینکه رسالت اصلی بسیج حمایت از این انقلاب است، ادامه داد: ماندگاری انقلاب اسلامی و مبانی و استمرار انقلاب عامل اصلی دشمنی استکبار با ما است که تلاش دارد با برنامه‌ریزی و سازماندهی و یک راهبرد، انقلاب اسلامی را در تحقق متعالی آن متوقف کند.

جانشین نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج با اشاره به هدف، راهبرد، سازماندهی و طرح اقدام دشمن افزود: همه تلاش دشمن این است که ماندگاری انقلاب را به هم بزند و راهبرد آن جنگ ترکیبی است.

*دشمنان در جنگ ترکیبی با تمام توان وارد شده‌اند

وی با بیان اینکه دشمنان در جنگ ترکیبی با تمام توان وارد شده‌اند، تصریح کرد: تمام تلاش دشمنان بر این است که ذائقه فرهنگی مردم را تغییر دهند و فکر مادی را جایگزین فکر اعتقادی و فرهنگی کنند.

سرافراز در ادامه به ظرفیت‌های دشمن از نگاه رهبری اشاره و اظهار کرد: دشمن دارای جبهه عظیم، وسیع، نامتجانس و قدرت رسانه‌ای بالا است و ما باید برای مقابله با آن با استفاده از ظرفیت‌ها، برنامه محور کار را پیش ببریم.

وی با اشاره به طرح اقدام دشمن افزود: تضعیف رهبری و نهادهای منتسب به رهبری، فشار اقتصادی و سیاسی، تضعیف روحیه مردم و منزوی کردن جمهوری اسلامی، تحریف و اعتمادسوزی بین مردم و مسئولین و ایجاد دو قطبی و اختلاف در جامعه از جمله اقدامات دشمن است و در تلاش هستند تا حضور مردم را در انتخابات کمرنگ کنند.

جانشین نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج در پایان  سند اعتلای  ۱۰ ساله بسیج را منشور کلی سازمان بسیج عنوان و تاکید کرد: این سند ارزشمند باید همواره مقابل چشم ما باشد و در راستای تحقق آن برنامه‌ریزی لازم انجام و تلاش مجاهدانه صورت گیرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار