خبرهای داغ:
آیت‌الله سبحانی:

بسیجیان میدان دار روزهای سخت هستند/مسوولان گرفتاری‌های مردم را حل کنند

یکی از مراجع تقلید بابیان اینکه هر انقلابی باید از نعمت همراهی مردم بهره‌مند باشند، گفت: یکی از این نعمت‌ها، حمایت و رضایت داخلی است، مسئولان باید رضایت مردم را حفظ و گرفتاری‌های آن‌ها را حل کنند.
کد خبر: ۹۴۷۱۱۰۰
|
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله جعفر سبحانی روز پنجشنبه در دیدار با سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین که در دفتر این مرجع تقلید انجام شد، با تاکید بر مشکلات معیشتی مردم، بیان داشت: ما معتقدیم که نظام به دنبال حل مشکلات اقتصادی است ولی درعین‌حال احساس می‌کنیم در داخل نظام افرادی هستند که نسبت به این مساله اهتمام زیادی ندارند.

استاد برجسته حوزه علمیه قم یادآور شد: در حوزه امنیت و سیاست خارجی نیز نیروهای نظامی در ارتش، سپاه و بسیج نباید اجازه دهند دشمنان آسیبی به وطن وارد نمایند.

آیت‌الله سبحانی با تاکید بر اهمیت تقویت قوای نظامی، خاطرنشان کرد: بسیج طی حوادث و اغتشاشات درصحنه و میدان حضور داشت و شهدای گران‌قدری را نیز تقدیم انقلاب کرد.

همچنین، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج در این دیدار با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج اظهار کرد: بسیج در شرایط جدید برای انقلاب اسلامی مانند گذشته آماده فداکاری است و در فتنه آمریکایی صهیونیستی که اخیرا در کشور رخ داده در همه صحنه‌ها حضور قابل تحسین داشت و در نتیجه شهدایی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

پایان پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار