خبرهای داغ:
سردار یوسفی:

دشمن با دیدن پیشرفت کشور، به دنبال توطئه چینی و ناامنی افتاده است

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام: دشمن وقتی که روند پیشرفت و مواضع سیاسی و اقتصادی دولت را که مطابق فرمایشات رهبری است میبیند نگران شده و توطئه چینی و ناامنی علیه کشور را آغاز می‌کند.
کد خبر: ۹۴۷۱۰۳۰
|
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرنگار از خبرگزاری بسیج شهرستان فردوس همایش فرماندهان بسیج شهرستان فردوس با حضور سردار یوسفی جانشین فرماندهی سپاه استان برگزار شد.

در این همایش سردار یوسفی جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی گفت تمرکز دشمن در اغتشاشات اخیر ضربه زدن به ارزش ها بود توهین به پرچم و عکس های مقام معظم رهبری و چادر که یادگار حضرت زهراست نمونه هایی از این توهین هاست.

وی ادامه داد: دشمن وقتی که روند پیشرفت و مواضع سیاسی و اقتصادی دولت را که مطابق فرمایشات رهبری است میبیند نگران شده و توطئه چینی و ناامنی علیه کشور را آغاز می‌کند.

وی گفت: موقعیت ترانزیتی و جغرافیایی کشور ،وجود معادن ارزشمند باعث شده تا دشمن با کشور مخالفت بیشتری کنند.

جانشین فرماندهی سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی ادامه داد: ما از این هجمه ها نمی‌ترسیم انقلاب اسلامی از این حوادث سخت ترپشت سرگذاشته است.

سردار یوسفی آمارشهدا بسیجی را ارزشمند خواند و گفت: علت آمار بالای شهدای بسیجی حضور داوطلبانه و با اخلاص آن ها در جریانات اخیر بود. وی تاکید کرد: مجموعه بسیج و سپاه در جنگ ترکیبی دشمن با توجه به نقشه های دشمن برای تصرف چند شهرستان کشور با برگزاری رزمایش و تخریب فیزیکی اهداف دشمن خوش درخشید.

جانشین فرماندهی سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی با اشاره به مطرح کردن رفراندوم از برخی تریبون های رسمی گفت: می خواهیم بدانیم درصورت رفراندوم چه نظامی را پای کارخواهید آورد وقتی در تجمع برلین یک پرچم واحد نداشتید.

سردار یوسفی ادامه داد: هیچ کشوری به جز جمهوری اسلامی ایران در دنیا اصل حاکمیت خود را به رفراندوم نگذاشته است حضور مردم  در راهپیمایی ها و تشیع جنازه شهدای اخیر با جمعیت ۴۲۰هزارنفری در مقابل جمعیت ۵۰ نفری شما معترضین  تایید جمهوری اسلامی است.

وی در پایان با اشاره اهمیت جهاد تبیین نیز گفت: امروز بر همگان واجب است تا جهاد تبیین را ابتدا با بالا بردن آگاهی در خودشان و بعد از خانواده های خودشان شروع کنند چرا که امروز در بین اعضای یک خانواده ابهامات و شبهات زیادی وجود دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها