مروی خطاب به اعضای ستاد هفته بسیج :

خدمت به مردم را در اولویت قرار دهید

حجت الاسلام مروی تولیت آستان قدس با اشاره به شعار هفته بسیج امسال گفت: خدمت به مردم را جزو اولویت های خود قرار دهید و لحظه ای از آن غفلت نکنید.
کد خبر: ۹۴۷۰۹۲۶
|
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی، تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به تلاش دشمنان برای جلوگیری از پیشرفت جمهوری اسلامی تاکید کرد: یکی از عوامل پیشرفت هر جامعه تلاش و کوشش برای خدمت به مردم است مهمترین عرصه پیشرفت کشور است و بسیج ظرفیت خدمت رسانی به مردم را دارد.

 

وی تاکید کرد: بسیج، یادگار امام راحل است هرچند در ابتدای تشکیل بسیج، به خاطر حضور در جبهه جلوه نظامی به خود گرفت اما فعالیت بسیج منحصر به یک حوزه و یا یک بخش نیست.

وی با اشاره به اینکه بسیج متعلق به قشر یا گروه خاصی نیست گفت: بسیج یک تفکر و اندیشه است که از درون انقلاب برخاست و خالصانه برای مردم به میدان آمد و تلاش کرد و امروز هم چون خون در رگهای پیکر این جامعه در جریان و حیاتبخش است.

 

مروی با اشاره به نگاه برخی پس از دفاع مقدس ‌که می‌گفتند جنگ تمام شده پس بسیج هم باید تعطیل شود، گفت: امام و رهبر انقلاب با تیزبینی و هوشمندی بر حفظ و تقویت بسیج تاکید داشته و دارند و امروز ثابت شده که بسیج در هر جا حضور داشته رشد و پیشرفت را به دنبال داشته است.

 

حجت الاسلام مروی در بخش دیگر سخنانش با اشاره به آیات سوره قریش تاکید کرد: امنیت در جامعه اسلامی بسیار ارزشمند است و کسانی که برای برقراری امنیت تلاش می کنند دستان قدرت خدا بر روی زمین هستند.

 

 وی با اشاره به اینکه ترس مهمترین ابزار شیطان برای مایوس کردن انسانها از کار خیر است گفت: کار شیطان ایجاد رعب و ترس در بین انسانهاست، مثلا شیطان، انسان را از صدقه دادن بر حذر می دارد و وسوسه می کند که اگر صدقه بدهید فقیر می شوید و یا هرگاه میخواهید عمل خیری انجام دهید، شما را می ترساند اما مؤمنین از هیچ کس جز خدا نمی ترسند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار