امام جمعه عجب شیر:

شهدا والاترین خدمت را برای کشور رقم زدند

تبریز- امام جمعه عجب شیر گفت: والاترین خدمت و راه گشاترین حل مشکلات کشور را شهدا با خون خود برای این مملکت و نظام اسلامی رقم زدند.
کد خبر: ۹۴۷۰۳۷۵
|
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام شربیانی عجب شیر در یادواره شهدای در جمع بسیجیان حوزه ولیعصر (عج) افزود: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست چرا که این کار باعث تایید مقام شامخ شهدا می شود.
وی ادامه داد: باید مراسم شهدا برگزار شود تا نسل‌های آینده بدانند که اینها قهرمان ملت بودند تا این قهرمانان را الگوی خود قرار دهم و دیگر اینکه دشمن بدون اینکه فرهنگ شهادت هنوز زنده است.
حجت الاسلام شربیانی اضافه کرد: بسیج باید در همه زمینه‌ها قوی باشد و این قدرت الهی باعث لرز افکندن در دل دشمنان می شود برای دشمنان وحشت آفرین و برای دوستان مایه آرامش است.
وی به فتنه های اخیر اشاره و بیان کرد: از اول انقلاب دشمن ما فتنه های زیادی را برای این مردم به راه انداخته است و در همه این بلایا بسیج با حضور مقتدرانه خود در کنار نیروهای نظامی و امنیتی نقشه شوم دشمن را کور کرده است.
شهدا والاترین خدمت را برای کشور رقم زدند
حجت الاسلام شربیانی به ماهیت استکبار و معاندان نظام در عصر حاضر تاکید و گفت: امروز دشمن با تمام قوا و با سلاح قوی فضای مجازی جوانان ما را دچار شبهات اعتقادی کرده است تنها راه شناخت حق و باطل در این فضای غبارآلود است.
وی ادامه داد دشمن باشه گرد دروغ سازی و دروغ‌پردازی در بستر شبکه‌های اجتماعی نقاب از چهره نفاق و خباثت آلود خود برداشته و حقایق را کتمان می کند امام مردم مومن و انقلابی با تکیه بر ولایت فقیه اسیر دروغ پردازی اینها نمی شود.
وی در پایان گفت: برای اینکه در خط و صف دشمنان قرار نگیریم باید ارتباطمان را با کانال های شبکه های ماهوارهای و معاند قطع کنیم و گوش به فرمان رهبر عزیزمان باشیم و خود را برای سربازی امام زمان آماده کنیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار