خلیل آباد:

همایش جهاد تبیین مسولین ادارت شهرستان خلیل آباد به مناسب گرامیداشت هفته بسیج

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی همزمان با فرا رسیدن هفته بسیج همایش جهاد تبیین مسولین ادارات و نهادهای دولتی و غیر دولتی شهرستان با سخرانی حجت اسلام ناهیدی امام جمعه شهرستان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۶۹۹۴۷
|
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳

حجت الاسلام ناهیدی با بیان این که مدیریت جهادی ریشه در تفکر بسیجی دارد که حضرت امام (ره) پایه گذار آن بود، گفت: نهادها و دستگاه های اجرایی شهرستان باید جهاد تبیین با محوریت امید آفرینی را در هفته بسیج مورد توجه داشته باشند.

وی با تاکید بر برگزاری جلسه بصیرتی با محوریت بسیج ادارات در محل این ادارات به مناسبت این ایام، تصریح کرد: اکنون نیاز به تبیین دستاوردهای انقلاب را داریم و مقام معظم رهبری مدظله نیز  در دیدارهای خود با اقشار مختلف مردم به این مسئله اشاره فرمودند.

امام جمعه خلیل آباد با بیان اینکه همانگونه که می‌دانید موج تخریب‌ها در فضای مجازی در روستاها نیز اثرگذار است، افزود: برخی دستگاه‌های متولی که در حوزه روستاها فعال هستند باید کمک کنند تا در این حوزه نیز حضوری فعال داشته باشیم تا طرفیت‌های خوب این حوزه بیشتر دیده شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: جهاد تبیین را باید جدی گرفت، امروز شاهد فضای آلوده رسانه‌های معاند در کشور هستیم که نباید این فضا را دست کم گرفت و از آن به سادگی گذشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار