خبرهای داغ:

110 عنوان برنامه فرهنگی اجتماعی به مناسبت هفته بسیج در سمنان برگزار می شود

 مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی سپاه شهرستان سمنان گفت: بیش از 110عنوان برنامه فرهنگی، تربیتی و اجتماعی به مناسبت هفته بسیج امسال تهیه و تدارک دیده شده است که این برنامه ها حول محور سه هزار فعالیت انجام خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۶۹۷۸۰
|
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰

مرادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان اظهار داشت: قرارگاه فرهنگی و اجتماعی سپاه شهرستان سمنان به مناسبت هفته بسیج ویژه برنامه های متعدد و متنوعی را تهیه و تدارک دیده است.

وی خاطرنشان کرد: بیش از 110عنوان برنامه فرهنگی، تربیتی و اجتماعی به مناسبت هفته بسیج امسال تهیه و تدارک دیده شده است که این برنامه ها حول محور سه هزار فعالیت انجام خواهد شد.

مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی سپاه شهرستان سمنان برگزاری همایش علمی با موضوع شناخت دانش بنیان ها به همت قرارگاه علمی پژوهشی سپاه ناحیه سمنان، برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه سمنان و مشارکت کلیه پایگاه ها و گروه های جهادی، برپایی صبحگاه جهادی و اعزام جهادگران به مناطق محروم، دیدار بسیجیان با امام جمعه سمنان، اعزام کاروان راویان پیشرفت به مدارس شهرستان سمنان در راستای جهاد تبیین، اجرای برنامه خانه ای از مهر ویژه فعالان حوزه جمعیت از جمله ویژه برنامه های هفته بسیج است.

مرادی از دیگر برنامه های این هفته را برپایی جشن بزرگ خانواده بسیج در سالن غدیر سمنان با حضور 7 هزار بسیجی و خانواده بسیجیان، گلباران مزار شهدا، دیدار با پدران و مادران شهدا، برپایی میقات صالحین در میعادگاه نماز جمعه سمنان، جشن تولد بسیج به صورت محله محور، رزمایش اقتدار بسیجیان در روز پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین و افتتاح مرکز مشاوره خانواده به همت معاونت اجتماعی سمنان عنوان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها