خبرهای داغ:

نخستین پیروزی نصر شاهرود در رقابت‌های والیبال دسته یک جوانان کشور

شاهرود_رئیس هیأت والیبال شاهرود گفت: نخستین روز رقابت‌های والیبال لیگ دسته یک جوانان باشگاه‌های کشور با پیروزی نصر امید شاهرود در برابر ملوان تهران همراه بود.
کد خبر: ۹۴۶۹۶۳۴
|
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰

نخستین پیروزی نصر شاهرود در رقابت‌های والیبال دسته یک جوانان کشوربه گزارش خبرنگار بسیج، سعید طبسی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد این دوره از رقابت‌های والیبال لیگ دسته یک جوانان پسر باشگاه‌های کشور با حضور ۲۰ تیم از سراسر کشور به میزبانی شاهرود آغاز شد.
او با بیان اینکه بر اساس قرعه‌کشی تیم‌ها در چهار گروه قرار گرفتند، ابراز کرد: گروه (A) گل گهر سیرجان، مهر و ماه اسپادانا اصفهان، رعد پدافند، فولاد مبارکه سپاهان و شهرداری شهریار؛ گروه (B) طلوع سپید باران، عقاب نهاجا تهران، چادر ملو اردکان، دخانیات و افق قم؛ گروه (C) نصر امید شاهرود، رازین پلیمر، مس سونگون تبریز، ملوان تهران و کندوان شمال نور؛ گروه (D) توپکا بابلسر، مقاومت بسیج، زرین اسکان میاندوآب، مس شهر بابک و درنا لار ارومیه، گروه‌های چهارگانه را تشکیل می‌دهند.
طبسی با بیان اینکه در نخستین رقابت (امروز)، فولاد مبارکه سپاهان توانست با نتیجه سه بر صفر گل گهر سیرجان را از پیش رو بردارد، اظهار داشت: نصر امید شاهرود با نتیجه سه بر یک در برابر ملوان تهران به پیروزی رسید.
رئیس هیأت والیبال شاهرود ادامه داد: مهر و ماه اسپادانا اصفهان با نتیجه سه بر یک رعد پدافند را شکست داد، طلوع سپیدباران سه بر یک مغلوب چادرملو اردکان شد و عقاب نهاجا تهران سه بر صفر افق قم را از پیش رو برداشت.
او با اشاره به اینکه مس سونگون تبریز سه بر یک رازین پلیمر را شکست داد، ابراز داشت: مس شهر بابک با نتیجه نزدیک سه بر ۲ مغلوب توپکا بابلسر شد، مقاومت بسیج با نتیجه سه بر صفر زرین اسکان میاندوآب را شکست داد.
طبسی با بیان اینکه روز نخست رقابت‌ها با استراحت تیم‌های شهرداری شهریار، دخانیات، کندوان شمال نور و درنا لار ارومیه همراه بود، افزود: این رقابت‌ها از ۲۹ آبان تا ۶ آذرماه به مدت هشت روز در شاهرود ادامه خواهد داشت.
او افزود: هر روز هشت رقابت در ۲ سالن، ولی عصر (عج) شهرداری و امام علی (ع) آموزش و پرورش برگزار می‌شود.
رئیس هیأت والیبال شاهرود با اشاره به اینکه هشت داور و ۶ ناظر و نماینده فدراسیون در این دوره از مسابقات حضور دارند، اظهار داشت: هشت داور از استان سمنان هر یک از رقابت را قضاوت می‌کنند.
او با بیان اینکه مسابقات مطابق آخرین قوانین فدراسیون جهانی والیبال برگزار می‌شود، تصریح کرد: تمامی مسابقات با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار