خبرهای داغ:

پایان مرحله رفت مسابقات گروه سوم فوتسال لیگ یک جوانان کشور در شاهرود

شاهرود_ رئیس هیأت فوتبال شاهرود گفت: مرحله رفت مسابقات گروه سوم فوتسال لیگ یک جوانان کشور با صدرنشینی سپاهان نوین اصفهان در شاهرود پایان یافت.
کد خبر: ۹۴۶۷۶۱۰
|
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹

به گزارش خبرنگار بسیج، علی‌اکبر یوسف‌زاده در گفتگو با خبرنگاران افزود: این دوره از رقابت‌ها با حضور ۶ تیم، آراد شاهرود، سپاهان نوین اصفهان، آیندگان پارسه امیدیه اهواز، پاسارگاد توره اراک، پردیس بافق یزد و بارامان خمینی شهر اصفهان به میزبانی شاهرود برگزار شد.
او با بیان اینکه ۶ تیم حاضر در گروه سوم کشوری قرار دارند، گفت: سپاهان نوین اصفهان با کسب ۱۲ امتیاز در رتبه نخست، آراد شاهرود با کسب هشت امتیاز در رتبه دوم و پاسارگاد توره اراک با کسب هشت امتیاز با در نظر گرفتن اختلاف گل‌زده در رتبه سوم قرار گرفتند.
یوسف‌زاده با اشاره به اینکه این مسابقات در سالن شهید اکبری شاهرود برگزار شد، افزود: ۱۳ داور و سه ناظر فدراسیون، نماینده و ناظر ویژه در این دوره از مسابقات حضور داشتند.
رئیس هیأت فوتبال شاهرود با بیان اینکه تمامی مسابقات با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا انجام شد، اظهار کرد: این دوره از مسابقات از ۱۷ تا ۲۱ آبان‌ماه در شاهرود برگزار شد.
او افزود: دور برگشت این گروه از هفت تا ۱۱ آذرماه در شازند اراک برگزار خواهد شد.
یوسف زاده با اشاره به اینکه دور رفت مسابقات فوتسال لیگ یک جوانان کشور در چهار گروه ۶ تیمی در حال برگزاری است، افزود: پس از برگزاری دور برگشت از هر گروه ۲ تیم به مرحله نهایی راه می‌یابد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار