باحضور امیرکیومرث حیدری:

پروژه ۱۰۸ واحدی تیپ ۳۸زرهی تربت جام به بهره برداری رسید

پروژه ۱۰۸واحدی سازمانی مهر ولایت تیپ ۳۸زدهی تربت جام باحضور امیرکیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری با اعتباری بالغ بر ۷۶میلیارد تومان به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۴۶۷۲۳۲
|
۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی در تربت جام امیرحیدری کیومرث فرمانده نیروی زمینی نزاجا در مراسم بهره برداری از ۱۰۸واحد مسکونی سازمانی تیپ ۳۸زرهی تربت جام باشکر گذاری به درگاه ایزد منان و قدردانی از عنایت فرماندهی معظم کل قوا به ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: با موافقت فرماندهی معظم کل قوا تعداد ۲۴ هزار واحد مسکونی برای کارکنان در حال ساخت است که از این تعداد ۵ هزار و ۲۰۰ واحد تکمیل و تحویل گرفتیم و کارکنان‌ مستقر شدند و مابقی دردست اجراست .

وی افزود: تیپ ۳۸زرهی تربت جام تعداد ۳۰۸ واحد سازمانی سهمیه دارد‌که ۱۰۸ واحد مورد بهره داری قرار گرفت و‌کارکنان مستقر شدند‌ و ۲۰۰ واحد درحال برنامه ریزی است وبزودی عملیات ساختمانی این واحدهانیز شروع می شود.

امیرسرتیپ کیومرث حیدری ادامه داد: با توجه به اینکه تیپ ۳۸ زرهی تربت جام در گلوگاه بسیار استراتژیک و در نقاط مرزی قراردارد ضرورت دارد که تقویت شود.

درادامه فرمانده تیپ ۳۸زرهی تربت جام گفت: پروژه ۱۰۸واحدی مهر ولایت در قالب ۶ بلوک ۱۸ واحدی در سطح زمینی به مساحت ۱۴هزارمترمربع با اعتباری بالغ ۷۶میلیارد تومان وهر واحد ۹۰مترمربع احداث و به بهره برداری رسیده است .

سرهنگ علی کریمی افزود: عملیات اجرایی پروژه ۱۰۸ واحدی مهر ولایت تیپ ۳۸زرهی در مهر سال ۹۷ شروع و مهر ۱۴۰۱ به پایان رسیده است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار