فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

ایران اسلامی و انقلابی امروز نمایشگاهی از ظرفیت های عظیم ملت است/ روابط عمومی ها پایه های اصلی جهاد تبیین هستند

سردار کریمی گفت: روابط عمومی‌ها با ابتکار و هنرمندی باید جهاد تبیین را محقق سازند و روابط عمومی‌ها پایه‌های اصلی جهاد تبیین هستند.
کد خبر: ۹۴۶۷۰۰۷
|
۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛  سردار سرتیپ‌ دوم پاسدار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی امروز (چهارشنبه) در نشست با مسئولین روابط عمومی‌های دستگاه‌های اداری و اجرایی استان اظهار داشت: جغرافیای انقلاب اسلامی محدود به کشور ایران نیست و حضرت امام (ره) با تشکیل انقلاب یک دعوت جهانی برای اسلام و ارزش های دینی شکل دادند و اعلام کردند نسخه نجات بخش بشریت اسلام است و مدل حکمرانی مبتنی بر مکتب اسلام ناب محمدی (ص) را روی کار آوردند.
 
وی افزود: بُعد مهم انقلاب اسلامی مبتنی بر اعتقادات و معنویت مبتنی بر مکتب قرآن کریم و تفکر اهل بیت(ع) است و باید مبانی انقلاب اسلامی برای نوجوانان و نسل جدید به خوبی تبیین شود.
 
سردار کریمی با بیان اینکه وجود جوانان نخبه و مردم انقلابی و با بصیرت از نقاط قوت انقلاب اسلامی است، گفت: مردم با هوشیاری و بصیرت توطئه های دشمنان را خنثی کردند و جوانان با انگیزه و انقلابی از دل تهدیدات توانستند فرصت های بزرگ خلق کنند و بسیاری از خودکفایی ها در کشور دستاورد نقش آفرینی جوانان است و به فضل الهی در گام دوم انقلاب فصل جدیدی از درخشش انقلاب در ابعاد مختلف فراهم خواهد شد.
 
وی افزود: مردم در طول ۴۳ سال گذشته با جهاد های مختلف از جمله انتظامی، امنیتی، دفاعی، سازندگی، علمی، پژوهشی، فرهنگی و اقتصادی کشور را به این نقطه از پیشرفت رسانده اند و امروز انقلاب اسلامی علیرغم همه توطئه ها در اوج اقتدار است و در نظام‌ بین الملل حرف برای گفتن داریم و در نظم نوین جهانی جمهوری اسلامی ایران یکی از بازیگران اصلی و موثر است.
 
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: نشانه های قرآنی اقتدار که داشتن رهبری حکیم و فرزانه، ملتی بزرگ، آرمان های بزرگ و دشمنان بزرگ در انقلاب اسلامی به وضوح قائل مشاهده است و دشمن امروز با عملیات روانی به دنبال تضعیف نقاط قوت است و می خواهد شکست ها و ضعف های خود را پنهان کند و لذا باید هوشیار باشیم جنگ شناختی دشمن ما را دچار سردرگمی نکند.
 
وی اضافه کرد: امروز دشمنان جنگ ترکیبی را علیه ملت ایران راه انداختند و این جنگ یک ضلع آن‌ تحریم های ظالمانه با هدف ضربه به معیشت مردم و ضلع دیگر آن جنگ شناختی با عملیات روانی و جنگ رسانه ای است و امروز با جهاد ترکیبی باید توطئه های دشمنان را خنثی کنیم و با خدمت رسانی به مردم و افزایش رضایتمندی و جهاد تبیین امید را در جامعه تقویت کنیم.
 
سردار کریمی با اشاره به اینکه متاسفانه در خصوص سواد رسانه و آسیب های فضای مجازی ولنگار کم کاری شده و بدون اینکه آموزش های لازم داده شود مردم و جوانان را در این فضای ولنگار رها شدند، گفت: به طور مثال در حوادث اخیر بیش از ۳۹ هزار دروغ توسط ۵ خبرگزاری ضد ایرانی علیه ملت و انقلاب منتشر شد و این رسانه ها با ایجاد ابهام، دروغ، تحریف و تهمت نقش مهمی در تحریک جوانان داشتند.
 
وی با بیان اینکه فضای مجازی امروز اهمیت زیادی دارد و باید این فضا به نفع ارزش های انقلاب اسلامی مدیریت شود، افزود: اگر در این میدان نبرد منفعلانه عمل کنیم‌ دشمنان جوانان را فریب دروغ پردازی های شیطانی و امپراطوری رسانه ای خود می کنند و البته ما با پیشرفت علم و تکنولوژی به هیچ عنوان مخالف نیستیم اما با فضای مجازی ولنگار که تهدید علیه کشور و امنیت باشد مخالف هستیم.
 
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تأکید کرد: ایران اسلامی و انقلابی امروز نمایشگاهی از ظرفیت ها و توانمندی های عظیم ملت حماسه ساز است و ولایت فقیه و وحدت همه جانبه رمز موفقیت ملت ایران در شرایط مختلف است و دشمن این دو مسئله را نشانه گرفته که باید هوشیار بود و دستان شیطانی دشمنان را در توطئه ها دید.
 
وی با بیان اینکه روابط عمومی ها نقش مهمی در خنثی سازی توطئه های دشمن در جنگ شناختی دارند، گفت: روابط عمومی ها با ابتکار و هنرمندی باید جهاد تبیین را محقق سازند و روابط عمومی ها پایه های اصلی جهاد تبیین هستند.
 
سردار کریمی گفت: امروز به برکت دولت مردمی و انقلابی سیزدهم شاهد ایجاد یک فرهنگ جهادی در سطوح مختلف هستیم و اقدامات بزرگی توسط دولت در حال انجام‌ است که باید به اطلاع مردم و خصوصا جوانان برسد و روابط عمومی ها باید با رویکرد امیدآفرینی دستاوردها و اقدامات دولت را به خوبی تبیین کنند.
 
انتهای پیام/ 
ارسال نظرات
آخرین اخبار