۱۸ هزار متر مربع آسفالت معابر روستای گیسور گناباد پس از ۱۸ سال چشم انتظاری

فرماندار در حاشیه بازدید اجرای پروژه آسفالت از سرعت مسئولین و پیمانکار کیهان راه شرق در اجرای پروژه آسفالت شهرستان گناباد تقدیر و تشکر نمود.
کد خبر: ۹۴۶۶۷۴۵
|
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خرسان رضوی، دکتر رضا نصیری فرماندار شهرستان گناباد به همراه مهندس باقرزاده بخشدار مرکزی، اعضای شورای اسلامی شهرگناباد و دهیار روستای گیسور از اجرای پروژه آسفالت و قیرپاشی بزرگترین پروژه‌ آسفالت بخش مرکزی بازدید نمود.

 

فرماندار در حاشیه این بازدید از سرعت مسئولین و پیمانکار کیهان راه شرق در اجرای پروژه آسفالت شهرستان گناباد تقدیر و تشکر نمود.

 

وی افزود: اجرای آسفالت این روستا ۱۸ هزار متر مربع با اعتبار بیش از ۱۶ میلیارد تومان بوده که در چند روز آینده مردم شریف این روستا از نعمت آسفالت برخوردار خواهند شد.

 

نصیری با اشاره به پیگیریهای انجام شده توسط فرمانداری و نماینده محترم مردم گفت: متراژ آسفالت این روستا ۳ هزار متر مربع بوده که به ۱۸ هزار متر مربع افزایش یافت.

 

نصیری با حضور در چند نقطه روستا و دیدار با اهالی گفت: راه و اصلاح معابر اولین گام برای پیشرفت و آبادانی روستا است و این نهضت خدمت رسانی به همت و عزم راسخ دولت مردمی و انقلابی ادامه دارد.

 

فرماندار در گفتگو با دانش آموزان روستا اعلام کرد مدیریت آموزش و پرورش با جدیت پیگیر است که به زودی با تکمیل کادر آموزشی مدرسه گیسور بازگشایی شود.

 

ضمنا این روستا طبق صحبت های اعضای شورای اسلامی از سال ۸۴ هیچ گونه آسفالتی در این روستا انجام نشده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار