خبرهای داغ:
دبیر همایش پیشکسوتان نیروی انسانی سپاه:

همایش پیشکسوتان نیروی انسانی دفاع مقدس استانهای شمالی کشور برگزار می‌شود

دکتر حسین کریمی اول گفت: همایش پیشکسوتان نیروی انسانی دفاع مقدس شمال کشور در تاریخ ۱۹ آبان ۱۴۰۱ به میزبانی استان گلستان در اردوگاه صالحین شیرآباد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۶۶۶۲۶
|
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴

همایش پیشکسوتان نیروی انسانی استانهای شمالی کشور برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ به مناسبت برگزاری همایش پیشکسوتان نیروی انسانی شمال کشور با دکتر حسین کریمی اول دبیر همایش مصاحبه ای ترتیب دادیم که در ادامه متن این مصاحبه را می خوانید:

در خصوص برگزاری همایش توضیحاتی را بفرمایید؟
همایش پیشکسوتان نیروی انسانی دفاع مقدس شمال کشور(گیلان، مازندران، گلستان) در تاریخ ۱۹ آبان ۱۴۰۱ به میزبانی استان گلستان در اردوگاه شیر آباد برگزار می‌شود. این همایش قبلاً در استانهای گیلان و مازندران برگزار شده بود و با توجه به قضیه سیل گلستان و همچنین بیماری کرونا در استان ما با تاخیر انجام میشود.

همانطور که میدانید یکی از معاونتهای اصلی سپاه نیروی انسانی است. در تشکیل سپاه نقش اساسی را نیروی انسانی داشته است و در جذب و گزینش نقش کلیدی را ایفا کرده است. یکی از نکات اصلی و کلیدی در سازمان سپاه این بود که این نهال نوپا نیروهای زیادی را پرورش داده بود و به محض شروع جنگ این سازمان توانست با توجه به داشتن نیروی انسانی یک نقش اساسی را ایفا کند.

هدف از برگزاری این همایش چیست؟
باید از پیشکسوتان نیروی انسانی سپاه که در تشکیل سپاه نقش داشتند قدردانی بشود و این تجربه را به نیروی انسانی جدید سپاه منتقل کنیم تا بتوانیم یک سپاه مقتدر و با صلابت را تحویل بدهیم و از نمونه های آن تشکیل جبهه مقاومت بعنوان یک الگو است.

فکر میکنید برگزاری اینگونه همایش ها چه دستاوردهایی می‌تواند داشته باشد؟
یکی از مهمترین دستاوردهای همایش این است که دوستان و یاران پیشکسوت که در لشکر ۲۵ کربلا با هم بودند تجدید دیدار می‌کنند و همانگونه که ذکر شد تجربیات این عزیزان در اختیار نسل جدید قرار می گیرد. و در این برنامه از خانواده های شهدای نیروی انسانی و یاران سفر کرده نیز تجلیل خواهد شد.

حرف پایانی؟
ما باید در همه زمانها، پیشکسوتان مان و کسانی که تجربه ای در عرصه های مختلف داشتند را فراموش نکنیم و آنها را قدر بدانیم. هر کس در هر تخصصی نسبت به آرمانهای انقلاب زحمت کشیده است را قدر بدانیم چرا که آنها گنجینه بسیار ارزشمندی برای تداوم انقلاب اسلامی هستند و از ایده های اینها در جهت بیشبرد اهداف انقلاب اسلامی استفاده کنیم تا در عرصه های مدیریتی در کشور دچار مشکل نشویم.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار