خبرهای داغ:
حجت الاسلام جعفری:

۱۳ آبان یادآور وقایعی بزرگ در تاریخ کشور است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پاوه گفت: یوم الله ۱۳ آبان یادآور وقایعی بزرگ در تاریخ کشور است.
کد خبر: ۹۴۶۵۹۵۷
|
۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پاوه در گفتگو با خبرگزاری بسیج از پاوه اظهار داشت: در روز ۱۳ آبان همه گرد هم می آییم و با حضور فعال خود یک مشت محکمی بر دهان همه یاوه گویان و همه دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می زنیم.

حجت الاسلام جعفری افزود: تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه پس از اعتراض به قانون کاپیتولاسیون آمریکایی ها، کشتار دانش آموزان در سال ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی استکبار جهانی در روز ۱۳ آبان همگی یادآور وقایعی بزرگ در تاریخ کشور است و باید گرامی داشته شود.

وی تصریح کرد: ما با غرب و در رأس آن آمریکا در یک جنگ اقتصادی، سیاسی، نظامی، قضایی، تبلیغاتی و رسانه ای هستیم و دشمنان قسم خورده انقلاب چشم دیدن پیشرفت های ایران را در حوزه‌های مختلف ندارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پاوه افزود: دشمنان قسم خورده نظام هر روز به فکر توطئه های جدیدتر برای نظام جمهوری اسلامی ایران جهت جلوگیری از پیشرفت های مادی و معنوی در این مملکت هستند و بصیرت تنها راه مقابله با این توطئه هاست.

وی خاطرنشان کرد: از اقشار مختلف مردم دعوت می کنیم که در راهپیمایی ۱۳ آبان حضوری دشمن شکن داشته باشند و بصیرت انقلابی خود را به جهانیان نشان دهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار