خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج مداحان سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه:

حضور کرمانشاهیان در راهپیمایی۱۳ آبان تجدید بیعت با ولایت فقیه است

حضور کرمانشاهیان در راهپیمایی۱۳ آبان تجدید رئیس سازمان بسیج مداحان سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: حضور کرمانشاهیان در راهپیمایی۱۳ آبان تجدید بیعت با ولایت فقیه است.
کد خبر: ۹۴۶۵۹۳۷
|
۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰

سرهنگ فعله گری در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، سلامت و امنیت و شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع)، اظهار کرد: حضور پر شکوه مردم دین دار و ولایتمدار در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی تجدید بیعتی دوباره با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و خط بطلانی بر بی‌حرمتی‌های اخیر بود.

وی با اشاره به حوادث مختلف در ۱۳ آبان و علت نام‌گذاری این روز به نام دانش آموز، افزود: روز ۱۳ آبان یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است که در سه دوره مختلف رخ داده است.

رئیس سازمان بسیج مداحان سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه این روز در تاریخ کشورمان به عنوان روزی به‌یادماندنی به ثبت رسیده است، ادامه داد: تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، واقعه کشتار جمعی دانش‌آموزان در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ و در نهایت تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۱۳۵۸، به عنوان سه حادثه مهم تاریخی مطرح در تقویم کشورمان ثبت شده است.

فعله گری با اشاره به اهمیت راهپیمایی ۱۳ آبان سال جاری، خاطرنشان کرد: حضور پررنگ اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی نشان می دهد مردم ولایتمدار همانند سال ۱۳۵۷ و بعد از آن، همیشه در مسیر انقلاب بوده و هستند و این مسیر را نیز ادامه خواهند داد و سیلی محکمی به سیاست‌های شیطانی آمریکا خواهند زد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار