خبرهای داغ:
ماموستا قادری:

همه هیاهو و دروغ رسانه ای دشمن برای تحریک جوانان ما بود

امام جمعه پاوه گفت: همه هیاهو و دروغ در رسانه های دشمن، برای تحریک جوانان ما بوده است.
کد خبر: ۹۴۶۵۹۲۲
|
۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، ماموستا ملا قادر قادری در گردهمای روحانیون شهرستان پاوه با بیان اینکه فعالیت دشمنان همواره علیه دین و روحانیون بوده است، اظهار داشت: در دوران گذشته به این اندازه که امروز شاهد هستیم علیه دین اسلام، نماز جمعه، روحانیون و تشویق مردم به شرکت نکردن در مراسمات اقدام نشده است.

افزود: این همه هیاهو و دروغ در رسانه های دشمن، برای تحریک جوانان ما و رسیدن به اهداف خود بوده است،

امام جمعه پاوه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه غرب همواره بدنبال فشار بر نظام و مردم ما بوده است، گفت: تصمیم سازمان ملل در رابطه با طرحی مبنی بر اخراج ایران در مسئله حقوق زنان، از موارد فشار و ظلم است که با رای منفی روسیه و چین منتفی شد.

ماموستا قادری اظهار کرد: دعوت ما از مسئولین برای جنگیدن با مردم نیست اما ما روحانیون هم همچنان به ۴ وظیفه توجیه مردم، رد شبهات ، بیان ارزش های امنیت و دعوت به وحدت عمل خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: از مسئولان انتظار می رود امنیت، تامین معیشت مردم، و خدمات رسانی به مردم را در اولویت برنامه های خود قرار دهند.

اردشیر رستمی فرماندار پاوه نیز در این مراسم با بیان اینکه امروز جنگ رسانه شروع شده است، گفت: رسانه های دشمن با دروغ گویی های خود ذهن و افکار جوانان ما را نشانه گرفته اند .

وی افزود: بخش عمده این آشوب ها در نتیحه همین دروغگویی هاست که اصلا صحت ندارد.

سرهنگ مسعود دوستی فرمانده سپاه ناحیه پاوه هم گفت: مشکل اصلی ما در بحث آموزشی برای فرزندان ما است که باید برای نسل امروز بیش از پیش فعالیت کرد و انقلاب اسلامی باید برای این نسل تبیین شود.

وی با بیان اینکه استکبار ستیزی در اسلام وجود دارد افزود: ریشه دشمنی دشمنان ما با دین مبین اسلام است، و انقلاب اسلامی ما با راه و روش اسلامی ،استکبار را قبول نخواهد کرد.

در ادامه برخی از روحانیون هم به ارائه نظرات خود پرداختند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار