مسئول پایگاه کوثر روستای حسین آباد عاشوری بهار:

باید با بصیرت و دشمن شناسی محافظ دین اسلام و انقلاب باشیم

همدان-مسئول پایگاه کوثر روستای حسین آباد عاشوری بهار گفت: با بصیرت و دشمن شناسی باید محافظ دین اسلام و انقلاب باشیم.
کد خبر: ۹۴۶۵۹۲۱
|
۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰

باید با بصیرت و دشمن شناسی محافظ دین اسلام و انقلاب باشیم

طاهره رضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسيج در همدان اظهار کرد: مراسم جشن سالروز ولادت امام حسن عسکری (ع) به همت پایگاه کوثر با حضور بسیجیان و همکاری هيئت حضرت زینب(س) در حسینیه صاحب الزمان (عج) در روستای حسین آباد عاشوری برگزار شد.

وی اظهار کرد: در این مراسم در رابطه با سیره زندگی امام حسن عسکری (ع) و دلایل غیبت امام زمان (عج) و اغتشاشات اخیر و جهاد تبیین مطالبی بیان شد و بر پشتیبانی از ولایت به عنوان یکی از راه‌های اساسی زمینه‌سازی ظهور تأکید شد.

مسئول پایگاه کوثر روستای حسین آباد عاشوری بهار با بیان اینکه با بصیرت و دشمن شناسی باید محافظ دین اسلام و انقلاب باشیم، تصریح کرد: از دیگر برنامه‌ها برگزاری مراسم جشن سالروز ولادت امام حسن عسکری(ع) و روز دانش آموز در آستانه ۱۳ آبان ماه در مهد قرآنی نورالثقلین بود که مربی مهد در خصوص سیره زندگی و مهربانی امام حسن عسکری (ع) مطالبی برای کودکان بیان کرد.

وی بیان کرد: در آستانه ۱۳ آبان سالروز شهادت شهید محمد حسین فهمیده و روز دانش آموز، نوگلان مهد قرآنی نورالثقلین ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) با در دست داشتن عکس شهدای این حادثه و سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا»، پرچم آمریکا را به آتش کشیدند.

رضایی گفت: همچنین به مناسبت ۱۳ آبان، مربی مهدقرآنی نورالثقلین، با بیان کودکانه برای نوگلان قرآنی از فداکاری نوجوان ۱۳ ساله برای نجات کشور و دفاع از اسلام و انقلاب و ایران مطالبی بیان کرد.

وی عنوان کرد:  اکنون نیز دانش‌آموزان باید با درس خواندن باعث پیشرفت و سربلندی ایران اسلامی در همه زمینه‌ها باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار