خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند:

بصیرت و روحیه دانش‌آموزان ما برنامه‌های دشمن را خنثی می‌کند

همدان-فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه وظیفه اصلی دانش آموزان در گام دوم انقلاب خوب درس خواندن است، گفت: بصیرت و روحیه دانش‌آموزان ما تمام برنامه‌های دشمن را خنثی می‌کند.
کد خبر: ۹۴۶۴۸۹۳
|
۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ علی مختاری در آغازین روز هفته بسیج دانش آموزی در مراسم زنگ استکبار ستیزی در آموزشگاه شاهد شهید «محمدجعفر حمیدی» نهاوند ضمن تبریک هفته دانش‌آموزی اظهار کرد: حضور پر شور دانش‌آموزان در زمان انقلاب و دوران دفاع مقدس بسیار تاثیرگذار بود و حتی برخی با همان سن کمی که داشتند شناسنامه‌های خود را برای حضور در جبهه دست‌کاری می‌کردند و در نهایت شهید یا جانباز می‌شدند.

وی افزود: بعد از دفاع مقدس حضور دانش آموزان در عرصه‌های مختلف دشمن را ترسانده و آن‌ها از هوش دانش‌آموزان و نخبگان ما می‌ترسند و دشمن فهمیده آینده انقلاب به دستان دانش آموزان است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند بیان کرد: امروز دشمن به خصوص آمریکا و اسرائیل برای دانش‌آموزان ما برنامه‌ریزی می‌کند تا از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی نسل جوان و نوجوان ما را با خودش هم مسیر کند.

وی ادامه داد: کار دشمن ناامید کردن ما است و شما دانش آموزان عزیز باید دشمن‌شناس باشید و بدانید چه کسانی در طول تاریخ سعی کردند به این خاک ضربه بزنند.

مختاری با بیان اینکه وظیفه اصلی دانش آموزان در گام دوم انقلاب خوب درس خواندن است، گفت: هدف دشمن از آشوب‌های خیابانی چیست، آن‌ها از پیشرفت ایران در عرصه‌های مختلف ترسیده‌اند و تلاش می‌کنند با تحریم‌ها مانع شوند در حالی که بصیرت و روحیه دانش‌آموزان ما تمام برنامه‌های دشمن را خنثی می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار