امام جمعه شهرستان بهار:

هوشیاری ملت ایران تمام نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کرد

همدان-امام جمعه شهرستان بهار گفت: هوشیاری ملت ایران تمام نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کرد و ملت ایران اجازه تجزیه طلبی را به دشمنان کشور نخواهند داد.
کد خبر: ۹۴۶۴۹۰۱
|
۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام محمدعلی ارزنده در شورای هماهنگی برگزاری مراسم ۱۳ آبان که با حضور فرماندار بهار و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بهار برگزار شد، اظهار کرد: این هفته در شهرستان بهار، هفته تببین دانش آموزی نامگذاری شده است و با توجه به اتفاقات اخیر، همه هم صدا، برای اعلام انزجار از دشمن با توجه به اهميت و حساسيت خاصی که در سطوح منطقه‌ای و جهانی وجود دارد باید باحضور گسترده در راهپيمايی یوم الله ۱۳ آبان شرکت کنند.

وی تصریح کرد: دشمن تمام توان خود را برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی به کار گرفته است‌ و کاری کرد که حقانیت جمهوری اسلامی روز به روز به دنیا اثبات شود.

امام جمعه شهرستان بهار افزود: هوشیاری ملت ایران تمام نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کرد و ملت ایران اجازه تجزیه طلبی را به دشمنان کشور نخواهند داد.

فرماندار شهرستان بهار نیز ضمن دعوت از آحاد مردم برای شرکت در این راهپیمایی اظهار کرد: یوم الله ۱۳ آبان یکی از روزهای مهم و تاریخی سازانقلاب و نقطه عطفی در تاریخ کشور و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است و تمام اقشار جامعه، دانش آموزان، دانشگاهیان و... باید نقش آفرینی بیشتری در این روز برای استکبارستیزی داشته باشند.

روح اله نباتی بیان کرد: باتوجه به اتفاقات اخیر دشمن با جنگ رسانه ای به دنبال مأیوس کردن مردم از نظام اسلامی است، دانش آموزان باید نقش پررنگی در مراسم ۱۳ آبان داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار