خبرهای داغ:
مسئول بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

اراده مردم ایران ایستادگی پای نظام اسلامی است و دشمن نمی‌تواند بر این اراده غلبه کند

همدان-مسئول بسیج فرهنگیان استان همدان گفت: آنچه در تجمعات انقلابی در دانشگاه‌ها و کف خیابان‌ها در کشور رخ داد نشان می‌دهد اراده مردم ایران ایستادگی پای نظام اسلامی است و دشمن نمی‌تواند بر این اراده غلبه کند.
کد خبر: ۹۴۶۵۴۸۷
|
۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۵
اراده مردم ایران ایستادگی پای نظام اسلامی است و دشمن نمی‌تواند بر این اراده غلبه کند

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، طیب فریادرس در نشست سیاسی کارکنان سازمان بسیج دانشجویی استان همدان با گرامیداشت ایام ۱۳ آبان و سالروز مبارزه با استکبار جهانی، نبرد حق و باطل را جبهه همیشگی در طول تاریخ دانست و اظهار کرد: حسد و کینه استکبار جهانی نسبت به انقلاب اسلامی موجب رویارویی و تلاش آنها برای توقف و مهار نظام اسلامی شده است.

وی گفت: این حسد و کینه محصول پیشرفت‌ها و استقلال و حرکت پرشتاب جمهوری اسلامی برای حل مسائل و مشکلات کشور است و دشمن می‌بیند که با وجود همه توطئه‌ها و رذالت‌ها، نظام اسلامی از همه مشکلات و بحران‌ها به سلامت عبور می‌کند.

مسئول بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به برخی پیشرفت‌ها در حوزه‌های گوناگون افزود: در حوزه اقتصاد در سال اخیر شاهد بودیم که بزرگ‌ترین قراردادهای تجاری تاریخ ایران منعقد شد و رشد تراز تجاری ایران پس از سال‌ها مثبت شد.

وی گفت: بعد از 10 سال دولت موفق شده است رشد اقتصادی را مثبت کرده و تورم سنگین 60 درصد را به 40 درصد کاهش دهد و این پیشرفت‌ها برای دشمن ناراحت کننده است و طبیعی است که تمام تلاش خود را برای متوقف کردن کشور بکار ببندد.

فریادرس با اشاره به آشوب‌های اخیر در کشور بیان کرد: جنس این اعتراض و آشوب‌ها مردمی و فتنه‌گون نیست چراکه مطالبات بدنه آن مسائل مردمی نیست بلکه ابتذال فکری و فرهنگی است و صحنه برای همگان روشن است.

وی ادامه داد: وضعیتی که اکنون در برخی دانشگاه‌ها شاهد آن هستیم صحنه‌های خلاف ادب و فرهنگ و ضد ساحت علمی و آموزشی دانشگاه است و حتی برای جریان غربگرا نیز خطرناک و شرم‌آور است.

مسئول بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: در سال‌های 96 و 98 مردم برای خواسته‌های مشروع اعتراضاتی داشتند و رهبر معظم انقلاب نیز مسئولان را به پیگیری و رفع مطالبات امر کردند، اما جریاناتی که آشوب‌های اخیر را رهبری می‌کنند مطالباتشان نفسانی و غیر منطقی است و همین امر موجب جدایی مردم از صف آنها شده است.

وی ادامه داد: در این اعتراضات و آشوب‌های اخیر حداکثر نیم درصد از مردم دخیل بودند و جریان ضد نظام حتی در خارج کشور نیز نتوانست مردم ایران را جذب و علیه نظام اسلامی به صحنه بیاورد.

فریادرس تصریح کرد: آنچه در تجمعات انقلابی در دانشگاه‌ها و کف خیابان‌ها در سراسر کشور رخ داد نشان می‌دهد مردم ایران اراده کرده‌اند که پای نظام اسلامی بایستند و دشمن نخواهد توانست بر این اراده غلبه کند.

وی تقوا و مسئولیت‌شناسی را لازمه مقابله با آسیب‌ها و فتنه انگیزی دشمنان کشور دانست و گفت: باید در کنار مقابله عملی با دشمن، به مقابله فکری و فرهنگی با جبهه استکبار پرداخت.

مسئول بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: فضای مجازی به عنوان شکل دهنده اذهان عمومی بسیار حائز اهمیت است و ضمن توجه به موضوع آموزش و تربیت در دانشگاه‌ها و مدارس باید برای امپراتوری رسانه‌ای دشمن در عرصه فضای مجازی چاره اندیشی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار