خبرهای داغ:
امام جمعه تویسرکان:

دشمنان اقتدار و عزت ملت بزرگ ایران، خشم خود را با آشوبگری نشان دادند

همدان-امام جمعه تویسرکان گفت: دشمنان اقتدار و عزت ملت بزرگ ایران، خشم خود از پیروزهای مردم و نظام ایران را با آشوبگری‌های سازمان یافته و هدفمند نشان دادند.
کد خبر: ۹۴۶۴۸۹۵
|
۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد امروز در همایش کانون بازنشستگان سپاه ناحیه تویسرکان اظهار کرد: شکل‌گیری یک قدرت بزرگ الهی و سرنوشت ساز در معادلات جهانی مانند انقلاب اسلامی برای قدرت‌های پوشالی دنیا خطر آفرین است و به همین دلیل انواع توطئه‌ها و دسیسه‌ها علیه ملت و نظام اسلامی ایران به راه می‌اندازند.

وی بیان کرد: مهمترین دستاویزهای دشمنان قسم خورده ملت و انقلاب ایران، تجزیه طلبی و دمیدن در اختلاف‌های قومیتی با پشتوانه ایجاد گروه‌های تروریستی سازمان یافته است که البته در نهایت به هدف مورد نظر خود دست نمی‌یابند.

امام جمعه تویسرکان گفت: دشمنان اقتدار و عزت ملت بزرگ ایران، خشم خود از پیروزهای مردم و نظام ایران را با آشوبگری‌های سازمان یافته و هدفمند نشان دادند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران 17 هزار شهید ترور دارد که در میان آنها از همه اقشار غیر نظامی و مختلف مردم دیده می‌شود، تاکید کرد: در جنگ تحمیلی حداقل 40 کشور در کنار صدام و علیه ما ایستادند اما مجاهدت‌های خالصانه و خدایی ملت ایران همه آنها را شکست داد.

حسینی مجد بی غیرتی، بی تفاوتی و گوشه نشینی در قال انقلاب را نوعی نفاق دانست و افزود: امروز حفظ وحدت، انسجام و یکپارچگی انقلابی و تداوم مقتدرانه جهاد تبیین خنثی کننده نقشه‌های شوم دشمنان است.

ارسال نظرات