خبرهای داغ:
معاون فنی اداره کل نوسازی مدارس استان همدان خبر داد

۲۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان سهم نوسازی مدارس شهرستان نهاوند

همدان-معاون فنی اداره کل نوسازی مدارس استان همدان گفت: در مجموع ۲۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان سهم نوسازی مدارس شهرستان نهاوند است.
کد خبر: ۹۴۶۶۸۷۹
|
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، جامه بزرگ در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان نهاوند اظهار کرد:  ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار استانی و ۲۱ میلیارد تومان اعتبار ملی در مجموع ۲۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان سهم نوسازی مدارس شهرستان نهاوند است.

وی افزود: مدرسه ۶ کلاسه روستای سهران با یک میلیارد تومان اعتبار، مدرسه ۷ کلاسه جهان آباد با ۱.۵ میلیارد تومان اعتبار، تکمیل مدرسه ۹ کلاسه وراینه با یک میلیارد تومان؛ تکمیل مدرسه قشلاق دهفول با ۶۰۰ میلیون تومان و مدرسه ۲ کلاسه سیاه دره با ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار به صورت نقدی تا انتهای سال به بهره‌برداری خواهند رسید.

معاون فنی اداره کل نوسازی مدارس استان همدان ابراز داشت: پروژه شهید محلاتی که امسال مبلغ ۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار به آن داده شده ودر بحث محرومیت‌زدایی دو پروژه‌ای که در حال حاضر  تامین اعتبار نشده و یک پروژه دیگر مسکن مهر با توجه به تامین اعتبارات پرداخت شده تا پایان سال تکمیل خواهند شد.

وی در بحث سیستم گرمایشی مدارس بیان کرد: در بحث سیستم گرمایشی چند مدرسه سیستم گرمای آنها تعویض شده و مدارسی که مشکلات اساسی داشته‌اند تا پایان تکمیل سرویس مدارس بسته خواهند شد.

جامه‌بزرگ در ادامه در خصوص مدارس طرح برکت افزود: در بحث طرح برکت سه پروژه در بخش خزل و فهرومند و بدیع الزمان، مدرسه دو کلاسه محمدآباد چولک و مدرسه سرخ کند نیاز به نوسازی دارند که انجام خواهند شد.

وی ادامه داد: تکمیل و ادامه ساخت ساختمان نیمه کاره آموزش پرورش با ۳.۵ میلیارد تومان اعتبار و استخر دانش آموزی با ۲۲ میلیارد تومان اعتبار در در دست اقدام هستند.

معاون فنی اداره کل نوسازی مدارس استان همدان تصریح کرد: مدرسه سنایی در ۲۲ بهمن به بهره‌برداری می‌رسد اما هنوز وضعیت آب و فاضلاب آن دارای مشکل است و هر چه زودتر باید این مشکل رفع شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار