بیانیه جامعه پزشکی استان به مناسبت یوم ا... 13 آبان:

13 آبان نشان داد دیوار ستم شکستنی است

جامعه پزشکی استان چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه به مناسبت یوم الله 13 آبان اعلام کرد: پیروی از اسلام عزیز، خط ولایت و رهبری را تنها مسیر مقاومت و پیروزی ایران اسلامی می دانیم .
کد خبر: ۹۴۶۵۶۳۷
|
۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ متن کامل بیانیه جامعه پزشکی استان به مناسبت فرارسیدن یوم الله سیزده آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به شرح ذیل است:

«سیزدهم آبان هم تجسم شرارت آمریکاست و هم تجسم ضربه خوردن و مغلوب شدن آمریکا» .

(امام خامنه ای مدظله العالی)

سیزدهم آبان در حافظه تاریخی ملت ایران یادآور حوادث مهمی است ، 13 آبان سال 1343حضرت امام (ره) به ترکیه تبعید شدند و در 13 آبان سال 1357 تعدادی از دانش آموزان توسط دژخیمان رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده شدند و در 13 آبان سال 1358 جاسوسان آمریکایی را از ایران اسلامی اخراج نمودیم.

یوم الله 13 آبان نقطه عطف استکبار ستیزی ملت ایران است. روز وحدت مردمی است که یک صدا برای پیشرفت، عدالت، استقلال و آزادی کشور در مقابل استکبار ایستادند و به مستضعفان جهان نشان دادند که دیوار ستم شکستنی است.

امسال در حالی به استقبال یوم الله 13آبان می رویم که شاهد حلقه ای جدید از پازل خباثت و جنایت استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل به سرکردگی آمریکای تروریست پرور به دست عمال و مزدوران داخلی شان در حرم امن و مطهر حضرت شاهچراغ (علیه السلام) و به خاک و خون کشیدن و شهادت مردان ، زنان و کودکان بی گناه این مرز و بوم بودیم، که با کمک مزدوران و دنباله های خود و رسانه های ضد انقلاب خارج نشین، خط اغتشاش و ناآرامی در ایران را پیگیری می کنند، اگرچه با هوشیاری و بصیرت ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی و اقدام قاطع و به موقع نیروهای انتظامی و امنیتی شکست خوردند، این جنگ ترکیبی و عقده گشایی ها به دلیل استیصال و درماندگی استکبار در مواجهه با ایران قوی و مستقل می باشد و از نشانه های زوال و افول رژیم خونخوار آمریکاست.

دشمنان انقلاب اسلامی بدانند ، ایجاد ناامنی و ناآرامی در ایران عزیز و اینگونه حرکات کور و ذلیلانه هیچ خللی در اقتدار و اراده پولادین شجره طیبه و مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد نمیکند و برعکس تقویت و تثبیت مبانی و آرمان های انقلاب اسلامی ایران را به دنبال خواهد داشت.

ما دانشگاهیان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان ضمن تجدید میثاق و بیعت با رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای عزیز و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافع حرم و شهدای مدافع امنیت و شهدای حرم شاهچراغ (علیه السلام)  اعلام می داریم که همراه با مردم ولایتمدار، بصیر و فهیم استان چهارمحال و بختیاری در راهپیمایی عظیم و دشمن شکن یوم ا... 13 آبان شرکت نموده و توطئه ها و جنایات رژیم پوشالی آمریکا و مزدوران آنها را محکوم و پیروی از اسلام عزیز، خط ولایت و رهبری را تنها مسیر مقاومت و پیروزی ایران اسلامی می دانیم .

ارسال نظرات
آخرین اخبار