فرمانده سپاه عجب شیر:

استکبار ستیزی میراث شهدای دانش آموزی دوران دفاع مقدس است

تبریز- فرمانده سپاه عجب شیر گفت: آن چیزی که از شهادت شهید حسین فهمیده به دانش‌آموزان به ارث رسیده ایثار، شهادت، فداکاری، شجاعت، صلابت، استکبارستیزی و نهراسیدن از دشمن می باشد.
کد خبر: ۹۴۶۵۵۴۴
|
۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، امیر شاه محمدپور به مناسبت سالروز شهادت شهید فهمیده در مدرسه دولتی امام علی(ع) افزود: برای دفاع از میهن، اسلام، قرآن و اهل بیت سن و سال مطرح نیست حتی دانش آموز سیزده ساله هم در کنار رزمندگان پیرمرد در مقابل استکبار دفاع می کنند.
وی گفت: برای بیدار شدن آگاه شدن و بصیرت داشتن لازم نیست سن و سالی از انسان بگذرد نوجوانان ما در دفاع مقدس راه صد ساله را در یک شب پیمودند.
شاه محمد پور ادامه داد: جوانان و نوجوانان امروز از جوانان دوران انقلاب در بحث دشمن شناسی بصیرت و امام شناسی جلوتر هستند.
وی گفت: برای اینکه در این فضای آلوده فضای مجازی منحرف نشویم باید برای خود مسیر و الگو انتخاب کنیم و بهترین اسوه برای سعادت اقتدا به رهبر و سبک و سیره شهدای اسلام است.
فرمانده سپاه عجب شیر با اشاره به خیانت های آمریکا در کشور ایران گفت: زمانی بود که امریکایی ها در دوران  پهلوی ذخایر انرژی ما را به غارت می برد و به واسطه شاه حکومت می کرد و اسلام و مسلمانان را محدود می کرد اما با انقلاب از مردم ایران عصبانی است و طبیعی است که اغتشاشات و فتنه های بعد از انقلاب را به وجود بیاورد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار