فرمانده سپاه اراک:

دانش آموزان همواره در دفاع از ارزش های اسلامی سرآمد بوده اند/خاطرات خانواده معظم شهدابهترین گنجینه برای جهاد تبیین

سرهنگ مهجوری گفت: وجود بیش از ۳۶ هزار شهید دانش آموز در کشور نشان از پیشگامی آنها در انقلاب است و فرهنگ ایثار و شهادت امروز در بین نسل جوان و نوجوان ما مشاهده می شود.
کد خبر: ۹۴۶۵۵۴۱
|
۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی،سرهنگ پاسدار محمد مهجوری فرمانده سپاه ناحیه اراک امروز در دیدار با خانواده شهید والامقام عبدالله برز آبادی فراهانی که به مناسبت سالگرد شهید و هفته بسیج دانش آموزی برگزار شد، اظهار داشت: شهید دانش آموز عبدالله برز آبادی فراهانی از الگوهای برتر نسل نوجوان جامعه است و نسل محمد رضا کشاورز که از شهدای حادثه تروریستی شیراز است، با تاسی از شهدای انقلاب امروز انقلاب اسلامی را به درخت تنومند تبدیل کرده اند.

وی با بیان اینکه دانش آموزان همواره در دفاع از ارزش های اسلامی سرآمد بوده اند، گفت: وجود بیش از ۳۶ هزار شهید دانش آموز در کشور نشان از پیشگامی آنها در انقلاب است و فرهنگ ایثار و شهادت امروز در بین نسل جوان و نوجوان ما مشاهده می شود.

سرهنگ مهجوری افزود: به شهادت رسیدن دانش آموزان در حادثه تروریستی شاهچراغ در ایام سالگرد شهادت شهید محمد حسین فهمیده نشان از این دارد مدارس و دانش آموزان همواره در دفاع از انقلاب حضوری فعال دارند.

وی بیان کرد: عزت و اقتدار کشور مديون مجاهدت های شهدا و صبر و بصیرت خانواده های آنها است و این عزیزان اسوه های صبر و استقامت هستند و دیدار با آنها قوت قلبی به مسئولین برای ادامه راه پرافتخار آنها است.

فرمانده سپاه ناحیه اراک ادامه داد: خدمت به مردم و دفاع تمام قد از ارزش های اسلامی مهمترین پیام امروز شهدا به مسئولین است و یکی از راه های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دیدار با خانواده های معظم‌ شهدا و مادران صبور شهدا است.

وی خاطر نشان کرد: خانواده معظم‌ شهدا معتبرترین راویان سیره و مکتب شهدا هستند و جوانان فعال در حوزه جهاد تبیین باید از این عزیزان که خاطرات و صحبت های شنیدنی و ارزشمندی دارند در جهاد تبیین و نهادینه سازی سیره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به خوبی استفاده کنند.

انتهای پیام 

ارسال نظرات
آخرین اخبار